شناسهٔ خبر: 31180616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قزوین:

انقلاب اسلامی ایران ضربه ناپذیر است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: به دلیل آنکه ملت مومن و ولایتمدار ما همواره پشتیبان نظام و رهبری خود هستند، این انقلاب ضربه ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین با تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،افزود: راهپیمایی باشکوه و عظیم 22 بهمن بار دیگر ثابت کرد ملت ایران همچنان پای ارزش ها و اعتقادات خود ایستاده و همچون روز اول حامی انقلاب اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: حماسه بزرگ ملت در 22 بهمن نشان داد با همه بی تدبیری ها و وضعیت اقتصادی موجود، ملت حساب انقلاب را از بعضی مسئولان جدا دانسته و پای ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
امام جمعه قزوین گفت: حماسه یوم الله 22 بهمن خوشحالی ملت های مظلوم و آزاده در دنیا را به دنبال داشت و همچنین سیلی محکم دیگری به صورت استکبار و ظالمان دنیا بود.
وی با محکوم کردن اقدام تروریستی انفجار اتوبوس حامل رزمندگان سپاه در سیستان و بلوچستان، گفت: در حالی که مردم چهل سالگی انقلاب خود را جشن گرفتند، در یک اقدام جنایتکارانه تروریستی جمعی از مرزبانان و رزمندگان دلیر اسلام به شهادت رسیدند که باید به عاملان این حادثه گفت شما بزودی به سزای جنایت خود خواهید رسید و اربابان خارجی شما تنبیه می شوند.
وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، گفت: محور اصلی این پیام جوانان بودند که آینده انقلاب و نظام را رقم خواهند زد.
وی خاطرنشان کرد: همان طور که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است با اتکا به جوانان می توان به قله های بیشتری از پیشرفت و عزت و اقتدار دست یافت همان گونه در عرصه های علمی و دفاعی با تکیه بر این قشر به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سالگرد عهدنامه ننگین ترکمنچای را در پیش داریم،اظهار داشت: این عهدنامه در پی دشمن نشناسی و بصیرت پایین سران مملکت در گذشته بود و اکنون نیز بحث هایی چون FATF در همین راستا قرار دارد و باید گفت اگر صدقرارداد هم امضاء کنیم بیگانگان از ما سیر نمی شوند چرا که آنها برای سقوط استقلال و بردن ذخایر ما نقشه کشیده اند.
امام جمعه قزوین گفت: مردم ما همواره پایبند انقلاب و ارزش های آن هستند و هرکسی به نظام خیانت کند از چشم ملت افتاده و منفور خواهد شد.
وی در ادامه به شهادت رسیدن یک کودک شیعه در عربستان سعودی را از نمونه های دنیاطلبی آل سعود دانست و گفت: این جنایات دشمنی دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شیعیان را بوضوح نشان می دهد.
6104*3013

نظر شما