شناسهٔ خبر: 31180010 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر صمت:

مدیران ارشد استان می توانند با گرانی‌های موجود مقابله کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: مسئولان استانی باید با تدابیر داخلی نسبت به تنظیم بازار اقدام کنند، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدیران ارشد استان می توانند با گرانی‌های موجود مقابله کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور مدیران و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، با بیان این که مسئولان استانی باید با تهیه بانک اطلاعاتی، مشکلات و دغدغه‌های مربوط به صنایع را احصا و نسبت به رفع بیش از پیش آن ها اقدام کنند، اظهار داشت: وزارت صنایع با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری حفظ شرایط موجود تولید، اولویت جدی این وزارت است.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت صنایع در سه واحد صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کند بر همین اساس ستاد تسهیل وزارت صنابع به استان‌ یزد تفویض شده است. پیگیری امور را به استان واگذار می کنیم و در بسیاری از بخش ها این اتفاق افتاده و این روند نیز ادامه دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی باید با تدابیر داخلی نسبت به تنظیم بازار اقدام کنند، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدیران ارشد استان می توانند با گرانی‌های موجود مقابله کنند. در حوزه گرانفروشی در بحث نظارت واقعا یکی از برنامه هایمان، تشدید نظارت است اما همه کار این نیست. لازم است در استان ها نیز تدابیری اندیشیده شود. لازم است در زمینه تنظیم بازار در استان ها نیز اتفاقات جدی تری رخ دهد.​

 

نظر شما