شناسهٔ خبر: 31179287 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین ویدئو از گلکسی S10 پلاس منتشر شد +فیلم

اولین ویدئو از گلکسی S10 پلاس را که از برخی جزئیات پرچمدار بعدی سامسونگ پرده برمی‌دارد، مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که خبرهایی از دهمین پرچمدار سری S سامسونگ شنیده می‌شود و همه منتظر هستند تا این خانواده بالاخره به صورت رسمی معرفی شود و ظاهر و مشخصات آن‌ها مشخص شود. هنوز چند روزی تا روز مراسم معرفی رسمی خانواده گلکسی S10 یعنی رویداد Unpacked باقی مانده است. با این وجود یکی از کاربران یوتیوب به نام Mobile Fun یک ویدئو از Galaxy S10 Plus به اشتراک گذاشته تا برای اولین بار یک ویدئوی لو رفته از این گوشی در فضای مجازی دیده شده باشد.

پس از مدتی که تصاویر در دست این گوشی در فضای مجازی پخش شدند و حتی رندرهای مطبوعاتی رسمی از طرف سامسونگ برای خانواده گلکسی به اشتراک گذاشته شدند، این ویدئو هم مانند گذشته چیز جدیدی را درباره طراحی باکیفیت Galaxy S10 Plus رونمایی نمی‌کند، هرچند یک مشخصه شایعه شده را تأیید می‌کند.

حدود یک ماه پیش بود که یکی از سازندگان کیس‌های گوشی‌های هوشمند با آزمایش‌های خودش روی Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus تشخیص داده بود که این دو گوشی با محافظ‌های صفحه نمایش خود سازگار نخواهند بود. بر اساس گفته این سازنده، مقصر این مشکل عدم توانایی اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک این گوشی‌ها در کار کردن زیر لایه‌های صفحه نمایش خود است. همانگونه هم که ویدئوی تازه منتشر شده از Galaxy S10 Plus نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد تا حدودی دلیل اصلی همین مسئله باشد.

سازندگان لوازم جانبی موبایل راه حلی برای این مشکل پرچمداران سامسونگ پیدا کرده‌اند اما این راه حل باعث می‌شود که ظاهر محافظ صفحه نمایش چندان جالب به نظر نرسد. سازندگان لوازم جانبی علاوه بر حفره‌هایی که برای دوربین‌های سلفی این خانواده در نظر گرفته‌اند، یک حفره بزرگ هم برای اسکنر اثر انگشت دو گوشی Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus در مرکز محافظ صفحه نمایش در نظر گرفته‌اند که این ایده مشکل را حل می‌کند ولی باعث ظاهری زشت برای گوشی می‌شود.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که این مشکلات فقط برای آن دسته از محافظ‌های صفحه نمایشی به وجود خواهد آمد که دارای ضخامت زیادی باشند. در حقیقت، سامسونگ در نظر دارد برای راحتی مشتریان خود داخل جعبه گوشی‌های پرچمدار آینده خود محافظ صفحه نمایش هم در نظر بگیرد تا دیگر کاربران با مشکلی برای تهیه محافظ صفحه نمایش مواجه نباشند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6833706/9434686?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: سامسونگ به دنبال جاسازی دوربین سلفی درون قلم S Pen +تصاویر

انتهای پیام/

اولین ویدئو از Galaxy S10 Plus منتشر شد +فیلم

نظر شما