شناسهٔ خبر: 31178821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

«شاهین ایزدیار» عضو تیم ملی شنای معلولان:

معرفی جوانان موفق بهترین راه الگوسازی برای نسل‌های جدید انقلاب است

جوان آنلاين

عضو ۲۵ ساله تیم ملی شنای معلولان و ستاره پاراآسیایی ایران گفت: در شرایطی که بیگانگان سعی در ناموفق جلوه دادن اهداف و آرمان‌های انقلاب و بی انگیزه کردن نسل جوان ما دارند، برنامه ریزی برای معرفی جوانان موفق بهترین راه الگوسازی برای نسل‌های جدید انقلاب است.

صاحب‌خبر -
جوان آ‌نلاین:‌ شاهین ایزدیارعضو تیم ملی شنای معلولان و ستاره پاراآسیایی ایران عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن در حاشیه برگزاری همایش "فصل رویش، تجلیل از رویش‌های جوان انقلاب"، به خبرنگار جوان آنلاین گفت: معرفی جوانان برتر، نخبه و افتخار آفرین کشور تاثیر بسیار زیادی در الگوگیری دیگر جوانان دارد و علاوه برب‌ها دادن و انگیزه بخشی به جوانان تلاشگر و موفق برای ادامه مسیر، باعث می‌شود تا دیگران با الگوگیری از آن‌ها اهداف تازه‌ای را برای خود ترسیم کرده و با پیش رو قرار دادن این هدف‌ها و تلاش مستمر آینده بهتری را برای خود و جامعه رقم بزنند.

وی افزود: خیلی از افراد جامعه از حضور و شمار زیاد جوانان موفق انقلاب خبر ندارند و این برعهده مسوولان و رسانه هاست که با معرفی و میدان دادن به آنان نسل‌های تازه نفس را وارد عرصه‌های مختلف کنند.

ایزدیار با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌هایی هم، چون همایش فصل رویش‌های انقلاب در جهت معرفی جوانان برتر و نخبه کشور اظهار داشت: این همایش که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار و در آن از نخبگان جوان برتر و افتخار آفرین نسل سوم انقلاب در حوزه‌های مختلف مذهبی، علمی و ورزشی تقدیر می‌شود گام خوبی برای توجه همه مسئولان در حوزه‌های مختلف به نسل جوان انقلاب است.

شاهین ایزدیار متولد ۱۳۷۲ معروف به پسر طلایی ایران عضو تیم ملی شنای معلولان ایران است که توانست در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شش مدال طلا و یک نقره کسب کند. شاهین ایزدیار تاکنون اولین و تنها فردی است که توانسته نماینده ایران در مسابقات پارالمپیک در رشته شنا باشد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند. وی توانست ۶ طلا و یک نقره پارا آسیایی را کسب کند که رکورد تاریخی در ورزش معلولان ایران است. شاهین ایزدیار بطور مادرزاد دست راستش از مچ قطع است، از ۹ سالگی به شنا مشغول بوده و از ۱۴ سالگی عضو تیم ملی شنا ایران است.

همایش "فصل رویش، تجلیل از رویش‌های جوان انقلاب اسلامی" به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران و جمعی از چهره‌ها و مسولان فرهنگی در سالن سینما پردیس تماشا برگزار و لوح و نشان "فصل رویش" به چهار تن از جوانان برتر ایران در حوزه‌های مختلف اهدا شد.

حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی اولین نابغه قرآنی دوران انقلاب، دکتر طاهر روشندل اربطانی جوانترین استاد تمام دانشگاه‌های ایران، شاهین ایزدیار طلایی‌ترین ستاره پاراآسیایی ایران و آرین غلامی قهرمان شطرنج در عرصه‌های بین المللی، چهار تن از جوانان نخبه و افتخار آفرین انقلاب اسلامی بودند که در ویژه برنامه "فصل رویش" معرفی و از آنان تجلیل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما