شناسهٔ خبر: 31178684 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

احتمال معرفی گلکسی واچ اکتیو، گلکسی فیت و گلکسی باد در گلکسی آنپکد 2019

مبین احمدی / theverge

صاحب‌خبر -

ساعاتی پیش اپلیکیشن مخصوص پوشیدنی‌های سامسونگ به‌روزرسانی شد و از همین طریق متوجه شدیم که کره‌ای‌ها قصد دارند در مراسم پیش‌رو ضمن پرده‌برداری از گلکسی اس ۱۰، به معرفی چند گجت پوشیدنی جدید بپردازند. این خبر که ظاهرا به‌دلیل سهل‌انگاری سامسونگ فاش شده است، به‌صورت دقیق به معرفی این گجت‌ها در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ اشاره نمی‌کند؛ اما رخداد این اتفاق، محتمل‌ترین گزینه‌ی ممکن است.

اپلیکیشن اندرویدی Galaxy Wearable که پیشتر با نام Samsung Gear شناخته می‌شد، در به‌روزرسانی جدید به‌نمایش چندین محصول معرفی‌نشده در صفحه‌ی اصلی خود می‌پردازد. این گجت‌های جدید شامل یک ساعت هوشمند، دو دستبند تناسب‌اندام و یک ایرباد واقعا بی‌سیم هستند (تفاوت بین ایرباد بی‌سیم با واقعا بی‌سیم در نبود سیم بین دو ایرباد است؛ در واقع وقتی می‌گوییم ایرباد بی‌سیم، یعنی بین خود ایرباد با منبع پخش موسیقی هیچ ارتباطی از طریق سیم وجود ندارد، اما دو سَری ایرباد با سیم به‌هم متصل هستند؛ یعنی چیزی شبیه به هدفون بیتس ایکس. اما در ایربادهای واقعا بی‌سیم، نه‌تنها بین ایرباد و منبع پخش موسیقی ارتباط سیمی وجود ندارد، بلکه بین دو سَری ایرباد هم سیمی دیده نمی‌شود؛ از بین معروف‌ترین نمونه‌های واقعا بی‌سیم، می‌توان به ایرپاد اپل اشاره کرد). گفتنی است که حضور این گجت‌ها در اپلیکیشن گلکسی ویربل، نخستین بار توسط صفحه‌ی توییتر SamCentralTech اطلاع‌رسانی شد.

در فهرست موجود در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن گلکسی ویربل، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بالاتر از همه دیده می‌شود که با آنچه که قبلا از آن فاش شده بود، تقریبا به‌صورت کامل مطابقت دارد. گفتنی است که شایعه‌های اخیر می‌گفتند این ساعت، گلکسی اسپرت نام دارد و همانطور که از نامش پیدا است، شدیدا روی ویژگی‌های ورزشی متمرکز است.

گیر اس 3 فرانتیر / Gear S3 frontier

مقاله‌های مرتبط:

  • راهنمای خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامتی
  • مشخصات فنی و قیمت انواع پوشیدنی‌ها

طبق صفحه‌ی اپلیکیشن، ساعت گلکسی واچ اکتیو از قابی ۴۰ میلی‌متری بهره می‌گیرد و در حداقل دو رنگ‌بندی عرضه می‌شود. در تصویر مربوط به گلکسی واچ اکتیو، هیچ‌گونه جزئیات دیگری به‌خصوص در مورد رابط کاربری به‌چشم نمی‌خورد و طبیعتا برای اطلاع کامل از مشخصات این محصول، باید تا یکم اسفندماه صبر کنیم. 

محصولات دیگر، شامل دو دستبند تناسب‌اندام با بندی لاستیکی به‌فرم ساعت هستند که از آن‌ها با نام‌های گلکسی فیت (Galaxy Fit) و گلکسی فیت ای (Galaxy Fit e) یاد می‌شود. ماه پیش نام گلکسی فیت ای فاش شده بود، اما این نخستین‌ باری است که تصویری از محصول نهایی می‌بینیم. فعلا مشخص نیست که حرف e موجود در نام این گجت پوشیدنی دقیقا به چه‌چیزی اشاره دارد. در ضمن چیزی از تفاوت‌های بین این دو دستبند نمی‌دانیم.

در نهایت به ایرباد واقعا بی‌سیم سامسونگ به‌نام گلکسی باد (Galaxy Buds) می‌رسیم. این گجت که پیشتر چندین بار شاهد فاش شدن اطلاعات مربوط به آن بوده‌ایم، بی‌شک پتانسیل خوبی در جلب‌توجه مشتریان سامسونگ خواهد داشت. گفته می‌شود که گلکسی اس ۱۰ به‌لطف پشتیبانی از ویژگی شارژ معکوس، می‌تواند این ایرباد را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.

در نهایت از شما دعوت می‌کنیم به‌تماشای صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن گلکسی ویربل بنشینید:

اپلیکیشن گلکسی ویربل / Galaxy Wearable App

سامسونگ طبق اعلام قبلی‌اش قصد دارد روز یکم اسفندماه سال جاری ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران طی برگزاری همایشی، از جدیدترین گوشی‌هایش پرده‌برداری کند. زومیت به‌رسم سالیان گذشته، امسال نیز پوششی جامع و درخور را از این همایش ارائه خواهد داد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گجت‌های پوشیدنی و همچنین مقایسه‌ی محصولات مختلف با یک‌دیگر، وارد بانک محصولات زومیت شوید. در این بخش از سایت، امکان مشاهده‌ی تصاویر رسمی محصولات و همچنین پیگیری اخبار و مقالات آن‌ها برای شما فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ تولید پخش‌کننده BlueRay را متوقف می‌کند
ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد
تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 10.1 مدل 2019 رونمایی شد
نظرسنجی: از مراسم Unpacked سامسونگ و پرچمداران جدیدش چه انتظاری دارید؟
گلکسی M30 با نمایشگر سوپر امولد و دوربین سه‌گانه معرفی می‌شود

نظر شما