شناسهٔ خبر: 31178268 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

تبلت جدید و میان رده سامسونگ در بنچمارکها دیده شد Team OF

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

در ماه دسامبر سال گذشته گزارش شد که سامسونگ در حال ساخت تبلت گلکسی جدیدی است با شماره مدل SM-P205 است. از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این تبلت سامسونگ منتشر نشد اما امروز مشخصات اصلی این تبلت روی گیک بنچ نمایان شد. با موبایلستان همراه باشید.

تبلت جدید و میان رده سامسونگ در بنچمارکها دیده شد تبلت جدید و میان رده سامسونگ در بنچمارکها دیده شد

مطالب مرتبط

همان‌طور که می‌دانید گیک بنچ  را نمی‌توان به‌عنوان منبعی کاملا موثق برای چنین اطلاعاتی در نظر گرفت و اما مشخصات فهرست بندی شده از این تبلت سامسونگ با انتظارات ما از یک گجت میان رده از سامسونگ مطابقت دارد. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از گیک بنچ، تبلت SM-P205 با پردازنده اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و اندروید 9.0 پای عرضه می‌شود. شما همچنین می‌توانید حافظه داخلی 32 گیگابایتی و گزینه‌های رنگ سیاه و خاکستری را نیز به گزارش‌های یاد شده اضافه کنید. این گجت در تست‌های بنچ‌مارک تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1329 و 4150 را به دست آورده است که با امتیازهای پردازنده اگزینوس 7885 در گیک بنچ همخوانی دارد.

جالب است بدانید که سامسونگ اغلب از حرف P در شماره مدل‌ها برای اشاره به برخورداری از قابلیت قلم اس استفاده می‌کند. برای مثال تبلت‌های SM-P580، SM-P585، SM-P350، SM-P355 از قلم اس پشتیبانی می‌کنند و همین اشاره در مدل SM-P205 هم تکرار شده است. همچنین شماره 5 در آخر مدل تبلت برای شناسایی نسخه‌های دیتای موبایل دستگاه‌های سامسونگ استفاده می‌شود.

بااین‌حال شماره مدل SM-P205 با هیچ‌یک از تبلت‌های گلکسی سامسونگ هم‌خوانی ندارد و درک موضع‌گیری این کمپانی در رابطه با این تبلت برای ما سخت‌تر می‌شود. ازآنجایی‌که توسعه فرم ور این دستگاه در ماه‌های گذشته توسعه یافته است و این تبلت  به‌تازگی در بنچ‌مارک‌ها دیده می‌شود پس می‌توان حدس زد که تاریخ رونمایی از آن چندان دیر نخواهد بود.

نظر شما