شناسهٔ خبر: 31178249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی: پافشاری در مذاکره با اروپا راه را بر رشد و توسعه کشور می‌بندد

R7840/P/S6,60/CT11

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به تجربه ثابت شده اگر برای این مردم سرمایه‌گذاری کنیم و دست از FATF ،CFT و مذاکره با اروپا برداریم آن‌گاه می‌توانیم به رشد و توسعه دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قیامدشت، سید‌حسین نقوی‌حسینی ‌در مراسم شکرانه حضور در جمع مردم قیام‌دشت با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل به تنهایی در مقابل دشمن خبیث که با چکمه‌های خونین خود در مقابل ملت ایران ایستاده بود تا نفس کشیدن را هم برای ما سخت کند به پا خواست و با دعوت مردم به جشنی عظیم و جهانی، جهان اسلام را لرزاند و دنیا را در مسیر عدالت قرار داد.

وی با اشاره به نفوذ اسلام در کشورهای اروپایی افزود: اینکه امروز در ایام عاشورا در لندن 2 هزار نفر برای عزاداری اباعبدالحسین(ع) به دور هم جمع می‌شوند و یا در مراسم اربعین راهپیمایی می‌کنند حاصل انقلاب امام خمینی(ره) است که شهردار لندن هم برای عزاداری امام حسین(ع) احترام قائل می‌شود و در این ایام پوستر عزا بر در و دیوار نصب می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله در لبنان در مورد دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی آن چنان سیلی محکمی به دشمنان وارد کرد که هنوز با همه عقده‌هایشان گیج این انقلاب هستند و طوفانی به پا کرده که تمامی عدالتخواهان از این انقلاب به نیکی یاد می‌کنند.

نقوی حسینی ادامه داد: امروز شهدای هسته‌ای مردم ایران را عزتمند کردند و به تجربه نیز ثابت شده که اگر برای این مردم سرمایه‌گذاری کنیم و دست از FATF ،CFT و مذاکره با آلمان، فرانسه و غیره برداریم آن‌گاه می‌توانیم به رشد و توسعه دست پیدا کنیم، لذا باید با اعتماد به ملت فهیم و نخبه و همچنین صاحب‌نظران خود به سمت شکوفایی پیش برویم.

وی در پایان خطاب به طرفداران مذاکره با اروپا و آمریکا خاطرنشان کرد: آزمایش کردن بس است، این همه مذاکره بی‌فایده کافی است؛ چرا تکیه به ظرفیت‌های داخلی خود نمی‌کنید مردم ایران در اوج تحریم‌ها و نوپا بودن انقلابشان که کمبود اسلحه و تجهیزات داشتند 8 سال جنگ را هدایت کردند و در مقابل تمام دنیا ایستادند پس حال نیز می‌توانند از این شرایط سخت نیزر عبور کنند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما