شناسهٔ خبر: 31177739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از صبح تا شب با تراکتور- استقلال

پایان بازی پرحاشیه؛ گزارشگر سوژه شد!

از ابتدایی ترین ساعات روز تا همین چند دقیقه قبل، بازی استقلال و تراکتور در تبریز در جریان بود؛ از استرس های هواداران پیش از بازی تا کارناوال شادی تراکتوری ها پس از بازی را می توانید بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هجدهم به جذاب ترین نقاط خود رسیده و حالا تیم های پرستاره تلاش میکنند تا خود را به صدر جدول رسانده و به عنوان قهرمانی برسند. تیم تراکتورسازی تبریز که با بدشانسی در قرعه کشی، چند بازی متوالی با تیم های مدعی روبرو خواهد شد، امیدوار است با پیروزی مقابل استقلال در تبریز روند خوبش را آغاز کند و به نتایج بهتری برسد. استقلال نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا از تبریز دست پر خارج شود. اینجا محمد همتی خبرنگار ورزش سه تلاش می‌کند به همراه دیگر اعضای تحریریه تا ابعاد دیده نشده این مسابقه را از ساعت ها قبل پوشش دهند و حاشیه نویسی مفصلی از این دیدار جذاب داشته باشد.

 

 

 

19:50- پس از بازی کارناوالی از شادی در تبریز به راه افتاده و در خیابان های مختلف تی تی ها به رقص و پایکوبی مشغول هستند. اینجا خیابان منتهی به شاه گلی که به تسخیر قرمزهای تبریز درآمده است.

 

 

 

19:30 ـ وریا غفوری وینگر ملی پوش استقلال در گفتگو با خبرنگاران درباره پست های جنجالی سیاسی اش در اینستاگرام توضیح داد و گفت: بعضی از مسئولان نمک روی زخم مردم می پاشند.

19:30 ـ حرف های روزبه چشمی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام درباره تبعیض بین اعتراض پرسپولیسی ها و بازیکن استقلال با واکنش مدیر روابط عمومی پرسپولیس مواجه شد.

 

19:20- دو ساعت پس از پایان بازی، خبرنگاران بعد از پوشش نشست خبری هر دو مربی و میکسدزون، به هوای اتوبان خلوت و بدون ترافیک راهی اتوبان کسایی شدند، اما در کمال تعجب ترافیک همچنان برقرار بود!


19:10 ـ ژرژ لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتورسازی درباره شرایط آنتونی استوکس گفت: همه تیم باید به او کمک کنند تا به شرایط مناسب برگردد.

 

19:10- جورج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری که انتظار داشت تراکتور با اختلاف گل بالا استقلال را شکست دهد، گفت: با مسی تماس میگیرم به تبریز بیاید!

 



19:05 ـ حرکت ساشا شفر در کنفرانس مطبوعاتی باعث ناراحتی خبرنگاران تبریزی شده است. البته او در واکنش به سوالی که چند بار از شفر درباره مسئولیت شکست پرسیده شد واکنش نشان داد و نشست مطبوعاتی را ترک کرد.

 

 

۱۹:۰۰ - اشکان دژاگه درباره حضور پرشور تی تی ها می‌گوید وقتی اتوبوس تیم به ورزشگاه رسید، خیلی از هواداران در کنار اتوبوس بودند و من از آن ها عکس گرفتم و برای دوستان خارجی ام فرستادم، واقعا فوق العاده بود.

 

18:03 ـ جای خالی تراکتورسازی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به چشم می آید. این تیم با این هواداران می توانست در رقابت های این فصل مدعی صعود باشد.

18:02 ـ ترافیک شدید اطراف ورزشگاه یادگار تا ساعتی بعد از بازی به طول خواهد انجامید و از آن به بعد بلوار ولیعصر میزبان هواداران تراکتورسازی خواهد بود که یک بازی بزرگ را به سود خود تمام کرده اند.

18:01 ـ برخی از هواداران استقلال عقیده دارند قضاوت اشکان خورشیدی در شکست این تیم موثر بوده است اما کارشناسان داوری فعلا بر صحت تصمیمات خورشیدی صحه گذاشته اند.

18:00 ـ مجتبی ساعی گزارشگر شبکه سهند به دلیل اظهارنظرش درباره تپه های اطراف ورزشگاه سوژه شبکه های اجتماعی و ترول نویسان است.

۱۷:۲۱ - با حضور منشا و گونکالوس در نیمه دوم، دو مهاجم در نوک خط حمله این تیم قرار گرفتند.

۱۷:۲۰ - عمده تاکتیک تیم استقلال پس از دریافت گل، ارسال توپ از جناحین بود که البته ثمری نداشت.

۱۷:۱۹ - هواداران تیم تراکتور در دقایق پایانی بازی با روشن کردن نور موبایل ها جو زیبایی به ورزشگاه بخشیدند.

۱۷:۱۶ - در نیمه دوم وینفرد شفر به کنار خط رفته تا تیم را هدایت کند. در نیمه اول بیشتر فرهاد مجیدی کنار خط بود. شفر در کنار زمین بارها به بازیکنانش و البته داور معترض بود.

 

 

 

۱۷:۰۲ - دژاگه، استوکس و حاج صفی به سمت هواداران رفتند و شادی پس از گل خود را به این شکل با آن ها تقسیم کردند؛ شور عجیب در یادگار.

 

 

 

۱۷:۰۰ - پایان ناپذیر در جدال تراکتور و استقلال؛ اشکان خورشیدی علاوه بر تحمل فشار هواداران، اعتراض بازیکنان را هم در این بازی احساس می‌کرد.

 

 

۱۶:۵۸ - جورج لیکنز تمام دقایق بازی را در کنار خط سپری کرد؛ علی رغم بارش او برخلاف وینفرد شفر عینک خود را هم درآورد و با دستیارش پاتریک تیم را هدایت می کرد.

 

 

۱۶:۴۱ - در حالی که نیمه دوم آغاز شده، همچنان برخی از هواداران اقدام به ترک ورزشگاه می‌کنند. البته آن هایی که برای نجات از باران در مناطق مختلف پنهان شده بودند، به روی سکوها برگشتند.

 

 

 

۱۶:۳۰ - بارش شدید باران سبب شد تا برخی از هواداران تراکتور راهی خانه شوند. عده ای هم سعی کردند در محلی مناسب قرار گیرند تا از بارش باران در امان بمانند.

 

 

 

۱۶:۲۴ - وینفرد شفر و فرهاد مجیدی پس از اعلام یک خطا خیلی سریع از روی نیمکت بلند شدند و به سوی داور رفتند تا اعتراض کنند

 

 

۱۶:۰۲ - شیطنت وینفرد شفر در یک عکس یادگاری؛ شفر روی پنجه ایستاد تا با لیکنز هم قد شود.

 

 

۱۶:۰۰ - تداوم عادت بد؛ با هر سوت غلط یا درست بازیکنان هر دو تیم به سمت داور حمله ور میشوند!

 

 

۱۵:۴۵ - اولین درگیری پس از خطا روی بازیکنان استقلال؛ شفر به شدت به داور اعتراض کرد و هواداران علیه او شعارهایی سر دادند.

 

 

۱۵:۳۶ - پس از پرشدن تمام سکوها و راهروها، هواداران تراکتور به سمت جایگاه خبرنگاران یورش بردند که با مقاومت نیروهای انتظامی مواجه شدند.

 

۱۵:۳۱ - ورزشگاه یکدست سرخپوش یادگار امام در لحظه تلاوت قرآن، به شکل جالبی با سکوت تراکتوری ها همراه شد و جوی زیبا را رقم زد.

 

 

۱۵:۲۹ - پس از پرشدن سکوها، راهروها و... هواداران تراکتور در جایگاه های عجیب و غریب مستقر شده اند.

 

 

۱۵:۲۵ - استاندار تبریز محمدرضا پورمحمدی به دلیل ازدحام در جایگاه ویژه به جایگاه خبرنگاران رفت!

 

 

۱۵:۲۰ - درگیری همچنان بین اندک هواداران استقلال و برخی از تراکتوری های طبقه دوم ادامه دارد؛ پرتاب صندلی از سوی هر دو طرف.

 

۱۵:۱۸ - احسان پهلوان پس از مدت ها در لیست ۱۸ نفره قرار دارد؛ کوین کنستانت هافبک سابق میلان روی سکوها!

 

 

۱۵:۱۰ - هواداران طبقه دوم تراکتور با استقلالی ها درگیر شدند. این درگیری همچنان ادامه دارد و در سمت استقلالی ها هم شکسته شده.

 

۱۵:۰۴ - وینفرد شفر شال استقلال را به سمت هواداران خودی نشان داد اما باتوجه به حضور تراکتوری ها در همان سمت، تراکتوری ها شعارهایی تند علیه شفر سر دادند.

 

۱۴:۵۶ -در بین بازیکنان تراکتورسازی آنتونی استوکس به طور ویژه ای مورد توجه هواداران تبریزی است.

 

 

۱۴:۵۵ - کار سخت تیم داوری؛ حالا علاوه بر تمام جنجال های موجود، حضور پرتعداد تراکتوری ها نیز کار را برای قضاوت بازی دشوار می‌کند.

 

 

۱۴:۵۴- ژرژ لینکنز سرمربی تراکتور باز هم در این بازی دست به ترکیب تیمش نزده. باید دید ثبات در ترکیب سرخپوشان تبریزی امروز به چه نتیجه ای خواهد انجامید.

 

۱۴:۵۳- این دومین حضور وینفرد شفر در ورزشگاه یادگار امام است اما جو مسابقه قبلی با آنچه که در این بازی به چشم می بیند غیرقابل مقایسه است.

 

 

۱۴:۵۱ ـ در ورزشگاه یادگار امام جای سوزن انداختن نیست و تمامی محل های لازم برای نشستن پر شده است.

 

۱۴:۵۲ - تراکتوری ها با پرچم بزرگ و زیبا به استقبال بازی رفته اند

 

 

۱۴:۵۰ - در شرایطی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین چمن یادگار می شدند یک پرچم عظیم سرخ و سفید منقش به آرم تراکتور روی پیست باز شد و هواداران را به وجد آورد.

 

 

۱۴:۴۹ - داریوش شجاعیان همراه با بقیه در حال گرم کردن است؛ تراکتوری ها تهدید کرده اند اگر بازی کند از او شکایت میکنند.

 

 

 

۱۴:۴۰ - حتی بین سکوها هم تراکتوری ها مستقر هستند

 

 

 

۱۴:۳۲ - برای تیم تراکتور سازی محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی فر، ایمان سلیمی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، سوگیتا و آنتونی استوکس در ترکیب اولیه قرار گرفتند.

 

 

 

۱۴:۳۱ - محسن فروزان در میان تشویق شدید هواداران تراکتور وارد زمین شد و به سمت آن ها رفت.

 

 

۱۴:۲۰ - تدارکات هر دو تیم تجهیزات لازم برای گرم کردن بازیکنان را آماده می‌کنند

 

 

۱۴:۱۰ - آغاز باران در ورزشگاه پیش از گرم کردن بازیکنان

 

 

 

۱۴:۰۰ - پانوراما از وضعیت ورزشگاه یادگار امام

 

 

۱۳:۴۶ - با تصمیم وینفرد شفر استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، میلاد زکی پور، علی کریمی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی به میدان می رود.

 

۱۳:۴۶ - ظرفیت طبقه اول ورزشگاه یادگار امام پر شد و درهای طبقه دوم باز شدند.

 

 

 

 

 

۱۲:۴۵ - ظرفیت بیشتر پارکینگ های ورزشگاه یادگار امام پر شده است

 

 

۱۲:۳۴ - ازدحام هواداران تراکتور در فاصله سه ساعت تا شروع بازی

 

 

۱۲:۲۵ - دعوت باشگاه استقلال از هواداران این تیم: منتظر حضور شما در ورزشگاه یادگار امام هستیم.

 

 

۱۲:۰۶ - اتوبوس های خط واحد تبریز به صورت رایگان از چند نقطه شهر هواداران را به ورزشگاه منتقل می‌کند.

 

 

۱۱:۳۰ - در فاصله ۴ ساعت تا شروع بازی ترافیک عجیب و سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه یادگار به وجود آمده است.

 

۱۱:۲۰ - حضور هواداران تراکتور از شهر مختلف این بار از آذرشهر که از شهرهای اطراف تبریز است.

 

 

۱۱:۱۰ - شب گذشته هوای تبریز بارانی بود اما حالا آسمان تبریز ابری است. پیش بینی های هواشناسی برای عصر امروز بارش باران را پیش بینی کرده اند.

 

 


۱۰:۵۰ - بلیت بازی امروز تراکتور و استقلال با قیمت سه هزار تومان به فروش می‌رسد. بعید است در لحظه شروع مسابقه حتی یک صندلی هم خالی بماند و تراکتوری ها این فصل استقبال فوق العاده ای از بازی های تیمشان داشته اند.

 

 

۱۰:۴۰ - جورج لیکنز مربی بلژیکی تراکتور برای اولین بار تقابل با استقلال را تجربه می‌کند. تراکتوری ها امیدوارند او همچون تونی اولیویرا استقلال و پرسپولیس را شکست دهد.

 

 

۱۰:۳۰ - باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که هواداران این تیم ۱۰ درصد ظرفیت خود را در ورزشگاه یادگار امام خواهند داشت و روی سکوهای زرد مستقر خواهند شد. این بخش از ورزشگاه ورودی جداگانه دارد.

 

۱۰:۱۵ - فرهاد مجیدی در لیگ نهم موفق شد در تبریز گلزنی کند اما در لحظه خوشحالی گل، هواداران تراکتور سر او را شکستند. حالا بازگشت مجیدی به تبریز بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

۱۰:۰۰ - فصل گذشته این دو تیم در تبریز به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. آن بازی آخرین دیدار یحیی گل محمدی در تراکتور بود.

 

۹:۵۵ - هواداران تراکتور نه تنها از تبریز بلکه از دیگر نقاط کشور خود را به ورزشگاه یادگار امام خواهند رساند؛ این تصویری است از هواداران قزوینی تراکتور که با اتوبوس در حال عزیمت به تبریز هستند.

 

 

۹:۴۵ - بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳-۰ به نفع استقلال خاتمه یافت. این نتیجه سنگین ترین شکست تراکتور مقابل استقلال پس از بازگشت به لیگ برتر بود و حالا تی تی ها امیدوار به جبران هستند.

 

 

۹:۳۰ - مسئولان ورزشگاه یادگار امام اعلام کرده اند که بلیت فروشی از صبح روز جمعه در ورزشگاه آغاز می‌شود اما درهای استادیوم از ساعت ۱۲ باز می‌شود.

 

نظر شما