شناسهٔ خبر: 31177627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس کتابخانه‌هاي عمومي ورامين:

احداث 7 کتابخانه در ورامين پس از انقلاب/بيش از 96 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌هاي عمومي ورامين

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا-رئيس کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ورامين گفت: بعد از پيروزي انقلاب در شهرستان ورامين 7 کتابخانه احداث شده است .
به گزارش خبرگزاري آريا از ورامين، محمد رضا کريمي در جمع اصحاب رسانه در قالب طرح نهضت اطلاع رساني مسوولين شهرستان ورامين اظهار داشت: پيش از انقلاب، ورامين حتي يک کتابخانه نداشته است ولي بعد از پيروزي انقلاب در شهرستان ورامين 7 کتابخانه احداث شده  که 96100 جلد کتاب است.
وي پس از بيان اينکه جلسات رونمايي و انتقاد از کتاب‌ها در سطح شهرستان ورامين برگزار مي‌شود که اين جلسات مانند کارگروه‌هاي آموزشي مي‌باشد، گفت: نشست کتابخوان مدرسه‌اي در بين مدارس شهرستان برگزار مي‌شود.
رئيس امور کتابخانه‌هاي شهرستان ورامين خاطرنشان کرد: اگر دهياري‌ها حاضر باشند که کتابخانه‌اي را در روستاي خود احداث کنند، نهاد کتابخانه‌ها آن کتابخانه را تجهيز کرده و يک نيرو براي کتابخانه از خود روستا قرار داده و آن کتابخانه زير نظر نهاد کتابخانه‌ها قرار مي‌گيرد.
کريمي گفت: در حال حاضر 7150 نفر عضو کتابخانه هاي عمومي شهرستان ورامين هستند که بيش از دو سوم اين افراد را بانوان تشکيل مي دهند و از امکانات آن استفاده مي‌کنند.
وي اظهار کرد: از مجموع کتابخانه هاي عمومي ورامين، دو مرکز در مناطق محروم و کمتر برخوردار احداث شده و خدمات فرهنگي را به علاقمندان ارائه مي کند.


نظر شما