شناسهٔ خبر: 31177332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با حضور دانشگاهیان انجام شد؛

گشایش مرکز مشاوره امین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان

مرکز مشاوره امین با حضور جمعی از مسئولان، استادان و دانشجویان روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان روز گذشته در حاشیه گشایش مرکز مشاوره امین این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ممقان اظهار کرد: با توجه به وجود رشته روانشناسی در واحد ممقان، افتتاح این مرکز در راستای تبیین و نهادینه‌کردن مهارت‌های زندگی در خانواده، شناسایی اختلالات روانی و ارائه مشاوره و آموزش مهارت‌هایی مانند حل مسئله، کنترل هیجان و استرس، ارائه خدمات به مراجعان اعم از دانشجویان و خانواده آنان و مردم شهر ممقان صورت می‌پذیرد.

منوچهر صمدی‌وند گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج سالم، یکی از اهداف ایجاد چنین مرکزی ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج و حین ازدواج است.

وی ادامه داد: از جمله اهداف مرکز مشاوره امین در واحد ممقان، آموزش مهارت‌های فرزندپروری به والدین در راستای پرورش نسلی شاداب، پرانگیزه، هدفمند و پرورش فرزندانی با مهارت‌های بالای زندگی و مشکلات رفتاری پایین است که امیدواریم ما نیز به نوبه خود با توجه خالق متعال برای داشتن جامعه‌ای با انسان‌های متعالی نقش بسزایی ایفا کنیم.

رئیس شورای تخصصی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی استفاده از ظرفیت‌های رشته روانشناسی واحد ممقان در راستای ارائه خدمات روان‌سنجی و مشاوره تحصیلی و دینی را ازجمله اهداف مهم راه‌اندازی مرکز مشاوره امین در واحد ممقان عنوان کرد.

انتهای پیام/4062/

نظر شما