شناسهٔ خبر: 31176943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تشییع شهدای حادثه تروریستی، فردا

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان فردا شنبه، 27 بهمن در اصفهان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
همه 27 شهید حادثه تروریستی خاش- زاهدان از سپاه صاحب الزمان و لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان بودند.
 
استاندار اصفهان فردا شنبه و یک شنبه را در این استان عزای عمومی اعلام کرده است.
 
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و به خانواده های جان باختگان و دولت ایران تسلیت گفت.
 
شورای امنیت در بیانیه ای با محکوم کردن حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان از همه کشورها خواست برای پاسخگو کردن عوامل و حامیان آنها با دولت ایران همکاری کنند.
 
رئیس جمهور نیگاراگوئه، دولت بولیوی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.
 
 همچنین، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالروز شهادت علمدارشان حاج حسین خرازی شهید شده اند.
 
سردار فدا افزود: اصفهانی‌ ها همیشه در زمان انقلاب و قبل از انقلاب در صف اول دفاع از انقلاب حضور داشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدا متعلق به اصفهان است.
 
وی گفت: از این توطئه‌ ها از ابتدای انقلاب داشته‌ و آماده‌ایم تا جانمان را تقدیم این انقلاب کنیم.
 
جانشین فرمانده سپاه اصفهان افزود: این شهدا پس از مدتی مأموریت در مسیر برگشت به منزل مورد حمله انتحاری خودرو سواری قرار گرفته‌اند.
 
در این حادثه ۲۷ شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند که هفت نفر از زخمی‌ ها به همراه پیکرهای شهدا به اصفهان آمده‌اند و پنج نفر دیگر نیز پس از بهبود وضعیت به اصفهان منتقل خواهند شد.
 
فدا گفت: یکشنبه نیز مراسم یادبودی برای شهدا در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.
 

نظر شما