شناسهٔ خبر: 31176332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مالمو 1-2 چلسی؛ پیروزی ارزشمند و دفاع نامطمئن، حاصل کار شاگردان ساری در سوئد

دانیال دارایی پور

پیروزی در سوئد و مدافعین نامطمئن که بخش دوم آن خیلی تکراری است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- زردپوشان چلسی با گل های راس بارکلی و اولیویه ژیرو ، مالمو سوئد را در خانه‌اش شکست دادند؛ اما موفق به ثبت کلین شیت نشدند.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا

تاریخ: پنجشنبه، 25 بهمن 1397- 14 فوریه 2019

ساعت: 23:30

ورزشگاه: سوئدبانک

گلزنان: راس بارکلی (30) و اولیویه ژیرو ( 58) برای چلسی- آندرس کریستنسن ( 80) برای مالمو

ترکیب دو تیم

چلسی- مالمو- لیگ اروپا- اروپا

گزارش بازی 

با شروع بازی، مالمو با پرس بالای خود مانع از به ثمر رسیدن حملات چلسی می‌شد. دفاع خوب و حساب شده آن‌ها در دقایق ابتدایی، کار را برای شاگردان مائوریتزیو ساری سخت کرده بود. فرار ویلیان با پاس ژیرو، در بازگشت دوباره به مهاجم فرانسوی ناموفق بود. سانر سزار آزپیلیکوئتا، با ضربه سر بی دقت ژیرو به بیرون رفت. سرانجام چلسی در دقیقه 30 توسط راس بارکلی به گل رسید. پس از آن مالمو فشار خوبی روی دروازه چلسی آورد و در چند صحنه شانس خوبی برای گلزنی داشت. نیمه نخست با نتیجه 0-1 به سود زردپوشان خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، شوت سنگین مالمویی‌ها با دفع خوب از داوید لوئیز به کرنر رفت. در دقیقه 58 چلسی گل دوم خود را توسط اولیویه ژیرو وارد دروازه حریف کرد تا خیالش راحت شود. بارکلی می‌توانست گل دوم خود را نیز وارد دروازه حریف کند که توپ با برخورد به دست دالین، دروازه بان مالمو به کرنر رفت. شوت پدرو پس از اصابت به مدافع حریف، با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. ویلیان در دقیقه 71، جای خود را به ادن هازارد داد. انگولو کانته به جای جورجینیو وارد بازی شد. آندرس کریستنسن که تشابه اسمی زیادی با مدافع چلسی دارد، دروازه شاگردان ساری را باز کرد. حرکت خوب از ادن هازارد و پاسش به اولیویه ژیرو و کم دقتی او، باعث شد این موقعیت خوب به سادگی از دست برود. داور 3 دقیقه اعلام وقت تلف شده کرد و چلسی با نتیجه 1-2 در سوئد مقابل مالمو به برتری رسید.

شرح گل‌ها

راس بارکلی ( مالمو 0-1 چلسی): سانتر پدرو از سمت راست با عبور از مدافع مالمو به راس بارکلی رسید و او با یک ضربه حساب شده، چلسی را پیش انداخت.

اولیویه ژیرو ( مالمو 0-2 چلسی): نفوذ ویلیان از سمت چپ و پاس وینگر برزیلی به ژیرو، با پشت‌پای زیبای مهاجم فرانسوی وارد دروازه شد.

آندرس کریستنسن ( مالمو 1-2 چلسی): ضد حمله و تک به تک شدن کریستنسن با کپا، دروازه چلسی را نیز در این دیدار باز کرد.

خلاصه بازی

 

نظر شما