شناسهٔ خبر: 31176157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه بابل:

مجمع تشخیص در بررسی لوایح FATF تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگیرد

امام جمعه بابل با بیان این که لوایح استعماری جز سرشکستگی در جامعه نتیجه دیگری نخواهد داشت، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مقابل یک آزمون بزرگ قرار دارد و امیدواریم تحت تاثیر جو سازی ها قرار نگیرد و قدرت نه گفتن به خواسته های ناحق را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، پنج شنبه شب در اجتماع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان گفت: تصویب این لوایح می تواند خسارت غیر قابل جبران در جامعه و آینده کشور ایجاد کند.

وی با بیان این که باید عده ای از افراد در جامعه در حق طلبی پیشتاز باشند، افزود: نباید نگران قلیل بودن افراد بود، بلکه بیان حقایق وظیفه است چون آیندگان در خصوص مواضع امروز ما اظهار نظر خواهند کرد.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با اشاره به این که چهار دهه نگاه لیبرالی موجود نگاه رخوت در جامعه ایجاد کرد و این زهری است که در جامعه نفوذ پیدا کرده است، بیان داشت: نباید با تصویب چنین طرح های خطرناکی کشور را در مسیر بحران و مشکلات دیگر قرار داد.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود با بیان این که مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مقابل یک آزمون بزرگ قرار دارد، گفت: این امر سنگین ترین آزمون برای مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول عمر انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که این لوایح جز سرشکستگی در جامعه نتیجه دیگری نخواهد داشت، افزود: از مجمع تقاضا داریم و امیدواریم که تحت جو سازی های خائنین قرار نگیرند و قدرت نه گفتن به خواسته های ناحق برخی ها را داشته باشند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که چنین لوایح استعماری و استکباری راه نفوذ دشمنان را در کشورمان فراهم خواهد کرد، بیان داشت: مسؤولان باید هوشیار باشند و با بصیرت و نگاه انقلابی فریب توطئه دشمنان را نخورند.

 

 

نظر شما