شناسهٔ خبر: 31175964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کنتسانت، برگ برنده لیکنز مقابل شفر؛

رونمایی از بمب زنوزی در دیدار با استقلال

ستاره گینه‌ای تراکتورسازی می‌تواند سورپرایز ترکیب تراکتور مقابل استقلال باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی از ابتدای فصل هجدهم با انتقال به بخش خصوصی و روی کار آمدن محمدرضا زنوزی به عنوان مالک، خرید‌های جذاب زیادی در دو پنجره زمستانی و تابستانی داشت تا پر‌ستاره ترین تیم لیگ هجدهم را در اختیار کادرفنی خود قرار دهد.

در بین نام‌های بزرگی که جذب تراکتورسازی شدند، بدون شک یک ستاره اسم و رسم دار بیش از سایرین به عنوان بمب نقل و انتقالاتی سرو صدا کرد و آن کسی نبود جز کوین کنستانت، هافبک دفاعی شناخته شده سابق میلان و یکی از بزرگترین بازیکنانی که تابحال به ایران آمده است.

اضافه شدن کنستانت به فهرست نفرات تراکتورسازی قدرت مضاعفی به این تیم خواهد داد ولی عدم آمادگی بدنی وی موردی بود که توسط لیکنز به عنوان دلیل بازی ندادن به او مطرح شد و بدین ترتیب این بازیکن در دو دیدار ابتدایی نیم فصل دوم مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی حتی فرصت یک دقیقه بازی هم پیدا نکرد تا همچنان به عنوان یک معما و یک گزینه ناشناخته برای حریفان مطرح باشد.

با این حال به نظر می‌رسد یک دلیل دیگر عدم استفاده از کنستانت در دو بازی نسبتاً سبک آغازین نیم فصل دوم، نگه داشتن یک سورپرایز ویژه برای دیدار مهم و حیاتی مقابل استقلال تهران است و اگر اینطور باشد، کنستانت به نوعی سورپرایز لیکنز برای شفر خواهد بود.

کنستانت در پستی بازی می‌کند که تراکتورسازی در دور رفت در آن ضعف داشت و شفر با استفاده از همین موقعیت 3 گل وارد دروازه فروزان کرد. پست هافبک دفاعی که از مهم‌ترین پست‌ها در فوتبال است.

در بازی رفت توشاک که هدایت تیم تبریزی را بر عهده داشت در چیش اشتباه ترکیب خود مهدی‌پور را به عنوان تنها هافبک دفاعی تخصصی خود بیرون گذاشت و مسعود شجاعی که به تازگی به تراکتور پیوسته بود را در پست غیر تخصصی هافبک دفاعی به کار گرفت و از همان ناحیه ضربه خورد. اتفاقی که خود توشاک در نشست خبری به آن معترف شد.

حالا تراکتورسازان علاوه بر یک مهدی مهدی‌پور آماده و اکبر ایمانی که عملکرد خوبی در دو بازی اخیر داشته است کنستانت را به عنوان برگ برنده روی نیمکت دارند که اگر در بازی با استقلال به میدان برود اتفاقات جالبی در پیش خواهد بود.

کنستانت علاوه بر اینکه یک غافلگیری در ترکیب تراکتورسازی محسوب می‌شود، یک وزنه روحی برای تیمش هم خواهد بود و تجربه بالای او هم از نظر فنی به کمک تراکتورسازان می‌آید. باید صبر کرد و دید لیکنز چه نسخه‌ای در نظر دارد.

نظر شما