شناسهٔ خبر: 31175725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل استقلال

تراکتورسازی با چند تغییر به مصاف استقلال می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استقلال تهران خواهد رفت تا جذاب‌ترین و حساس ترین دیدار هفته هجدهم میان این دو تیم برگزار شود.

تراکتورسازان با هدایت لیکنز در دو بازی قبلی خود از ترکیب ثابتی استفاده کردند که در آن نفرات جدید تیم از جمله اکبر ایمانی هم به کار گرفته شده بودند. این ترکیب اگرچه در بازی با نفت مسجدسلیمان جواب داد و به برتری 3-0 تراکتورسازان منجر شد ولی تساوی یک - یک در دیدار با نساجی که هفته گذشته رقم خورد ممکن است نوعی شکست برای این ترکیب در نظر لیکنز تلقی شود و با توجه به حساسیت بالا و شرایط خاص بازی با استقلال دست به تغییراتی در ترکیب اصلی بزند.

در دروازه تراکتورسازی مثل همیشه شاهد حضور محسن فروزان هستیم و در دو سمت خط دفاعی دانیال اسماعیلی‌فر و احسان حاج‌صفی بازی می‌کنند. میانه خط دفاعی را هم حسین طیبی و ایمان سلیمی جوان پوشش خواهند داد.

در پست هافبک دفاعی اگر بنا بر بازی دادن به کنستانت برای اولین بار باشد احتمالا اکبر ایمانی و مهدی مهدی‌پور نیمکت نشین می‌شوند.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو هافبک میانی تراکتورسازی در این بازی می‌توانند باشند و یک خط جلوتر شاهد بازی سوگیتا خواهیم بود.

در نهایت با تغییر سیستم به 2-4-4، آنتونی استوکس در این بازی از حضور ساسان انصاری در کنار خود بهره می‌برد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل استقلال:

محسن فروزان - حسین طیبی - ایمان سلیمی - احسان حاج‌صفی - دانیال اسماعیلی‌فر - کوین کنستانت -اشکان دژاگه - مسعود شجاعی - یوکیا سوگیتا - ساسان انصاری - آنتونی استوکس

نظر شما