شناسهٔ خبر: 31175670 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دستگیری سارق خانه ویلایی از خارج از کشور

همشهری آنلاین: فردی که با سیستم‌های الکترونیکی اقدام به رصد منزل شخصی‌اش از خارج کشور کرده بود، موفق شد سارق خانه‌اش را به دام بیندازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شب گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد که سارقان در خانه‌اش حضور دارند بنابراین تیم عملیاتی مأموران کلانتری گاندی به محل اعلام شده که یک خانه ویلایی بود، اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل، نشانه‌ای از حضور سارقان در منزل مشاهده نشد. به همین علت با فرد تماس گیرنده ارتباط تلفنی برقرار و مشخص شد که مالک منزل در خارج از کشور ساکن است و به کمک دوربین‌های مداربسته و رصد خانه‌اش با گوشی تلفن همراه متوجه حضور سارقان شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

این فرد در توضیح بیشتر به مأموران گفت که سه نفر از از سارقان در حیاط خانه ویلایی در حال کشیک دادن بوده و به محض اینکه متوجه حضور مأموران در محل شده‌اند پا به فرار گذاشته‌اند بنابراین مأموران اقدام به جست و جو در محل کردند و مدتی بعد موفق به شناسایی یکی از سارقان در همان محدوده شدند.

این فرد به محض مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت. در ادامه تعقیب و گریز میان مأموران و این فرد آغاز شد و سرانجام پس از گذشت چند دقیقه این فرد را با شلیک گلوله متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ فرهاد حیدری - رئیس کلانتری گاندی - با تأیید این خبر به ایسنا گفت: متهم دستگیر شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر تحت درمان است همچنین در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم، تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی است. در نتیجه مقرر شد تا به همراه پرونده تشکیل شده پس از طی طول درمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر جرایم در اختیار پلیس آگاهی قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما