شناسهٔ خبر: 31174801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

سومین شب جشنواره موسیقی فجر شلوغ ترین شب این فستیوال

باشگاه خبرنگاران

سومین شب از جشنواره موسیقی فجر با ۱۵ کنسرت همراه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، در دو روز نخست سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، ۱۷ کنسرت در هفت سالن به روی صحنه رفت. علاوه بر این در سالن سیف الله داد خانه سینما هفت مستند اکران شد.

در ادامه به برنامه روز سوم جشنواره اشاره می‌کنیم:

تالار وحدت: ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه هم گروه رستاک که سابقه طولانی در اجرا‌های جشنواره دارد، روی استیج می‌رود.

تالار رودکی: فریماه قوام صدری ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با تک نوازی پیانو کنسرت می‌گذارد و ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تک نوازی سنتور با مجید کیانی اجرا می‌شود.

ایوان شمس: گروه آهنگ با سرپرستی مهرداد ناصحی و خوانندگی وحید تاج ساعت ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگسرای نیاوران: دو نوازی قانون و تنبک با پریچهر خواجه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ثقیل از کشور ازبکستان دیگر اجرای بخش بین الملل جشنواره را به روی صحنه می‌رود.

برج آزادی: کوارتت محمد آزمند با وفا مصباحی و کهت میان با همایون مجدزاده دو اجرای فشرده در برج آزادی بود که به شکل فشرده از ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.

تالار سوره حوزه هنری: تک نوازی دو تار قوچان، گروه چاغابخشی، کادوس تالش و گیل و دیلم بخش‌های نواحی این روز جشنواره موسیقی فجر را تشکیل می‌دهند.

برج میلاد: در سالن همایش‌های برج میلاد، مسیح و آرش ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و امیر عباس گلاب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه میزبان علاقه‌مندان به پاپ هستند.

سالن سیف الله داد خانه سینما: سه مستند اهمیت عارف بودن به کارگردانی مهدی باقری، پیدای ناپیدا به کارگردانی محمد احسانی و والسی برای تهران به کارگردانی زینب تبریزی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به نمایش در می‌آید. از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه هم بزم رزم به کارگردانی وحید حسینی اکران می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه به دبیری شاهین فرهت میزبان دوستداران موسیقی است.

 

نظر شما