شناسهٔ خبر: 31174613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 4 طرح درمانی و آموزشی در آبادان

با حضور «سعید نمکی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از چهار طرح درمانی و آموزشی در آبادان بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از 4 طرح درمانی و آموزشی در آبادان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، ظهر امروز (پنج شنبه) و با حضور «سعید نمکی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از چهار طرح درمانی و آموزشی در آبادان بهره برداری شد.

این پروژه ها شامل مرکز جامع خدمات سلامت امام رضا (ع)، مرکز تشخیص غربالگری تیپ یک سرطان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آیت الله طالقانی و مجتمع خوابگاه دانشجویی است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام رضا (ع) دارای 692 مترمربع زیربنا است. در مرکز تشخیص و غربالگری سرطان تیپ یک نیز که با هزینه ساخت 28 میلیارد ریال تکمیل شده، خدمات با نرخ دولتی به بیماران ارائه می‌شود. این مرکز نیز دارای 575 متر مربع زیربناست که در جنب بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان احداث شده و بهره برداری از آن آغاز شده است.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان نیز با یک هزار و 620 متر مربع زیربنا دیگر پروژه افتتاح شده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. در این کلینیک که هزینه ساخت آن بدون خرید تجهیزات 60 میلیارد ریال است، پزشکان متخصص و فوق تخصص با نرخ دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند.

مجتمع خوابگاه دانشجویی 40 واحدی، که 2 بلوک از پنج بلوک آن آماده شده، با هزینه 70 میلیارد ریال و در 5 هزار متر مربع احداث شده است.

به گزارش دفاع پرس، وزیر بهداشت در سفر 2 روزه اش به خوزستان از چندین طرح بهداشتی درمانی در استان بازدید و همچنین چندین پروژه بزرگ را در شهرهای اهواز، ماهشهر و آبادان افتتاح کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما