شناسهٔ خبر: 31174501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادواره ۱۹۳ شهید تداركات و پشتیبانی سپاه فارس برگزار شد

یادواره سرداران و ۱۹۳ شهید تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس با عنوان «خادمان ملكوتی» در شیراز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره ۱۹۳ شهید تداركات و پشتیبانی سپاه فارس برگزار شد.به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، یادواره سرداران و ۱۹۳ شهید تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس با عنوان «خادمان ملكوتی» امروز (پنجشنبه) در سالن پیامبر اعظم (ص) كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور خانواده های شهدا و مسئولین برگزار شد.

«محمد عاشوری» معاون تداركات و پشتیبانی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه مجموعه آماد سپاه استان فارس ۱۹۳ شهید گلگون كفن را تقدیم انقلاب اسلامی كرده است، اظهار داشت: ستاد یادواره شهدای آماد از سال ۸۹ آغاز به كار كرد و در این ستاد شهدای آماد شناسایی شدند كه ۱۰۳ نفر از آنان دارای آدرس بودند و توانستیم از خانواده‌های آنان سركشی كنیم.

عاشوری با یادآوری اینكه اولین یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان در سال ۸۹ برگزار شد، گفت: دومین یادواره این شهدا را نیز در سال ۹۴ برگزار كردیم و توانستیم آدرس ۴۳ شهید دیگر را به دست آوریم.

دبیر یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس از خانواده‌های این شهدا كه در مراسم حاضر بودند درخواست كرد تا اطلاعات و دست‌نوشته‌های شهدا را در اختیار آنان قرار دهد كه بتوانند بانک اطلاعاتی خود را تكمیل كنند.

وی با یادآوری اینكه در راستای برگزاری سومین یادواره كه امروز برگزار شده است، از ۱۵۰ خانواده شهید سركشی به عمل آوردیم، گفت: تداركات و پشتیبانی در زمان جنگ تنها در جبهه‌ها نبود، بلكه در خانه‌ها و روستاهای دورافتاده هم بود.

انتهای پیام/

نظر شما