شناسهٔ خبر: 31173935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

20 سبد حمایتی به خانواده‌ های نیازمند اردکانی اهدا شد

یزد - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: 20 سبد حمایتی به خانواده‌های نیازمند دهستان هفتادر اهدا شد.

صاحب‌خبر -

جواد کمال آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تاکنون چندین کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر اردکان در سال جاری به مناطق محروم شهرستان اعزام شده اظهار کرد: سومین کاروان در دهه فجر به دهستان هفتادر اعزام شده و هدف از این کاروان‌ها ارتقا و افزایش سطح سلامت مردم مناطق کم برخوردار و جذب پزشکان داوطلب جهت کمک به نیازمندان است.
وی از اعزام کاروان سلامت به دهستان هفتادر از توابع شهرستان اردکان خبر داد و اضافه کرد: این کاروان به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به دهستان هفتادر اعزام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر اردکان افزود: در این کاروان خانوار های این دهستان از ویزیت رایگان پزشک متخصص و عمومی 180 نفر و همچنین مشاوره تغذیه 145 نفر ، تزریقات 137 نفر و اهدای داروی رایگان 45 نفر و مشاوره 99 نفر بهره مند شدند.
کمال آبادی با بیان به اینکه این دهستان در 30 کیلومتری شهر اردکان قرارگرفته است اضافه کرد: 20 نفر از عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان شامل پزشک، پیراپزشک، مشاور تغذیه، روانشناسی و ... در این کاروان به مردم دهستان خدمات ارایه کردند.
وی با اشاره به اینکه در این کاروان غبارروبی از مزار شهدا و طرح نیابت انجام شد تصریح کرد: دوره‌های آموزشی آمادگی در مخاطرات، حمایت‌های زندگی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.
این مسئول بیان داشت: همچنین 20سبد حمایتی به خانواده های نیازمند این روستا توسط داوطلبین هلال احمر داده شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197

نظر شما