شناسهٔ خبر: 31173720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئولان فارس شهادت جمعی از مدافعان حریم امنیت را تسلیت گفتند

شیراز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و استاندار این استان، با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت جمعی از مرزبانان و مدافعان حریم امنیت کشورمان در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در پیام آیت الله لطف الله دژکام که روز پنجشنبه انتشار یافت، آمده است: باردیگر ولایت مداری مردم رشید ایران اسلامی به مذاق استکبار جهانی تلخ آمد و با انجام حمله تروریستی و به خاک و خون کشاندن جمعی از حافظان صبح و امنیت و مرزبانان مظلوم کشورمان، اسلام ستیزی و محوریت شرارت خود را به جهانیان به اثبات رساندند.
این پیام افزوده است: استکبارجهانی و ایادی و اذناب خودکامه اش در منطقه خلیج فارس و کشورهای همسایه مرتجع بدانند درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدای ایران زمین آبیاری گشته، ریشه در اعماق اعتقاد ملت دارد و با این خباثت ها و جنایت های سفاکانه و ددمنشانه، تضعیف نخواهد شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: مطمئنا نظام مقدس جمهوری اسلامی در وقت مقتضی، پاسخ کوبنده و مناسبی به این جنایتکاران و نوکران آمریکای پلید خواهد داد.
در این پیام همچنین بیان شده است: از دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار است که عاملان این ضایعه مولمه را در اسرع وقت شناسایی و به اشد مجازات برسانند.
همچنین استاندار فارس در پیامی که به همین مناسبت امروز (بیست و پنجم بهمن) صادر کرد، اظهار داشت: حادثه انفجار اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان که اقدامی کور و تروریستی از طرف دشمنان ملت ایران بود، موجب تاثر شدید آحاد مردم و انزجار از عاملان و حامیان این گونه رفتارهای غیرانسانی و مذبوحانه گردید.
عنایت الله رحیمی در این پیام بیان کرده است: اینجانب با محکومیت این حادثه دردآور که با هدف خدشه در امنیت ملی و ایجاد خلل در همبستگی و وحدت کشور صورت گرفته است، شهادت فرزندان رشید ملت و حافظان امنیت مرزهای اقتدار ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده های گرانقدر آن به حق پیوستگان، تسلیت عرض نموده و برای همگان صبر و اجر الهی آرزومندم.
در حمله تروریستی چهارشنبه شب (بیست و چهارم بهمن 97) به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13تن دیگر مجروح شدند. گروهک تروریستی موسوم به 'جیش العدل' مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.
6122 /6118

نظر شما