شناسهٔ خبر: 31172801 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مرکز جامع خدمات سلامت یک روستا در خرمشهر بهره برداری شد

به گزارش ایرنا این مرکز سلامت با زیربنای 920متر مربع وبا صرف اعتباری بالغ بر۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.معاون بهداشتی وزیر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا این مرکز سلامت با زیربنای 920متر مربع وبا صرف اعتباری بالغ بر۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.
معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاحیه این مرکز در جمع خبرنگاران شمار پروژه های دانشکده علوم پزشکی آبادان را 38 پروژه بیان کرد و گفت: از این تعداد 12 پروژه در شهرهای آبادان و خرمشهر به بهره برداری رسید.
علیرضا رئیسی افزود: انتظار ما این است که پروژه های نیمه تمام بر اساس پیشرفت فیزیکی تا پایان سال 98تخصیص اعتبار پیدا کنند و به بهره برداری برسند.
وی اظهار داشت: بر اساس توسعه شاخص ها در شهرهای آبادان و خرمشهر درصد پوشش جمعیتی تحت مراقبت های سطح یک بهداشت تقریبا به پوشش 100 درصد رسیده است.
رئیسی با بیان اینکه خوشبختانه زیرساخت های لازم در حال انجام شدن است، گفت: شاخص ها گواه این است که طی چهار سال گذشته ارتقای خوبی در شاخص های کاهش مرگ و میر نوزاد و مادر و ارتقای شاخص بهداشت دهان و دندان و سلامت گروه های سنی محقق شد.
وی ابراز امیدواری کرد : با تکمیل زیرساخت ها می توان به اهداف اصلی برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت دست یافت.
سه پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام شامل طرح توسعه ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 وطرح توسعه ساختمان مرکز خدمات جامع شماره یک شهرستان ماهشهر و همچنین بخش اورژانس بیمارستان راه زینب بندر امام، سه طرح درمانی در شادگان و چهار طرح درمانی در آبادان روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.
وزیر بهداشت و درمان عصر امروز از یادمان شهدای شلمچه دیدن می کند.
به گزارش ایرنا 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
7100/3015/6002
انتهای پیام

نظر شما