شناسهٔ خبر: 31172232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهدای واقعه تروریستی روز گذشته اولین شهیدان گام دوم انقلاب هستند/عاملان اصلی ترور به زودی تنبیه می‌شوند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی دیشب که به شهادت چندین نفر از نیروهای سپاه پاسداران منجر شد، گفت: جوانانی که در خون خود غلطیدند نشان دادند که این راه رفتنی است و این شهیدان اولین شهیدان گام دوم انقلاب هستند که مسیر را برای پیشروی ما باز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مقل از  نافع، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان با بیان اینکه شهیدان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ما هدیه کردند، گفت: شهیدان خود را فدای استقلال کشور کردند.

وی افزود: شهیدان کشور را از دست جنایتکاران نجات داده و به ۲۰۰ سال وابستگی ایران و به حقار‌ت‌های کشور زیر چکمه‌های آمریکا و انگلیس پایان دادند و ولی عادل را به رهبری ملت رساندند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانیه دیروز رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این حرکت مردم ایران که توانست انقلاب بکند و انقلابش  را در این 40 سال ادامه دهد، محصول تربیت ملت در مکتب اهل بیت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران کاری را که هیچ ملتی نتوانسته بود محقق کند را محقق کرد، ادامه داد: اکنون انقلاب با حفظ آرمان‌هایش به 40 سالگی رسیده است.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم در  ۲۲ بهمن زیر فشارهای روانی دشمنان خارجی و داخلی که برای دور کردن مردم از انقلاب هستند، نه گفتند، بیان کرد:  مردم شایسته این تعریف امام خمینی هستند که فرمودند: « شهادت می‌دهم که مردم ایران از مردم حجاز زمان رسول‌الله و مردم کوفه زمان امیرالمومنین بالاترند».

وی افزود: مردم اثبات کردند که لیاقت ادامه انقلاب را دارند و  انقلاب ما به فرموده امام خمینی مربوط به ایران نیست و برای جهان است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: مردم ما نشان دادند که زیر تحریم‌ها و توطئه‌های نفوذی‌های داخلی و زیر باران تبلیغات دشمن استقامت دارند و انقلاب را به اینجا رساندند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی جهان دو قطبی را سه قطبی کرد و  قطب شرقی بعدها از میدان خارج شد و قطب دیگر در حال احتضار است. پیام دیروز رهبر انقلاب یک طلیعه جدیدی بود که به سوی حاکمیت امام عصر (ع) است.

سردار نقدی با اشاره به حادثه تروریستی دیشب که به شهادت چندین نفر از نیروهای سپاه پاسداران منجر شد، گفت:  جوانانی که در خون خود غلطیدند نشان دادند که این راه رفتنی است و این شهیدان اولین شهیدان گام دوم انقلاب هستند که مسیر را برای پیشروی ما باز کردند.

وی افزود: خداوند پاسدار خون  شهدا است، مسؤولان ما به جنایت گروهک تروریستی جواب خواهند داد و در پاسخ این جنایت، گروهک تروریستی را زدند اما انتظار ما فراتر از این است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی در کشور مجاور ما آمریکا، انگلیس و آل سعود پایگاه تربیت تروریست دایر می‌کنند و پول‌های کلانی هم خرج می‌کنند، استخدام کردن چند مزدور برای انفجار بمبی در یک نقطه‌ای برای آنها کار سختی نیست و یک کار ابتدایی است.

وی اضافه کرد: ما چندین نفر از سران آنها را در آسمان ایران دستگیر کردیم اما به نظرم این شیطنت‌های آمریکا و انگلیس تمام نمی‌شود و باید عاملان آنها را تنبیه کنیم.

سردار نقدی افزود: ما خواهان تنبیه عاملان اصلی آنها یعنی آمریکا و انگلیس هستیم و اگر امروز تنبیه نشوند به زودی تنبیه می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام هفت محوری که رهبر انقلاب از  جوانان مطالبه کردند همه آنها وابسته به تحول و پیشرفت فرهنگی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی، معنویت اخلاق، سبک زندگی و استقلال، آزادی، عزت، شرافت و اقتصاد مقاومتی همه نیازمند جهاد فرهنگی است.

وی افزود: شرط موفقیت در عرصه فرهنگی این است که اولا این عرصه را خوب بشناسیم. کار فرهنگی کاری است که بر ذهن، باطن و عواطف انسان‌ها اثر می‌گذارد، تحول ایجاد می‌کند و به افرادی که در راه هستند انگیزه و به افرادی که در بیراهه هستند راه درست را نشان می‌دهد.

سردار نقدی بیان کرد: ۲۷۵ رادیو و تلویزیون علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند، بدانید ابزار دشمن گسترده است پس کار فرهنگی نباید خنثی باشد بلکه باید کار سنجیده و اثرگذار باشد.

وی اذعان داشت:‌ باید نگاه بکنیم و ببینیم که امروز آسیب‌های موجود در جامعه کدام هستند و با کار فرهنگی در صدد حل آنها باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف‌گذاری برای استفاده از فرصت‌ها است، گفت: امروز برای یادآوری حجاب کافی است که سرنوشت غرب را نشان دهیم و بگوییم که غربی‌ها با لیبرالیسم، اومانیسم و فمنیسم به کجا رسیدند.

وی ادامه داد:  امروز رشد جمعیت کشور های غربی منفی بوده و رو به انقراض است و یک قرن بعد نسل اروپایی وجود نخواهد داشت.
 
سردار نقدی با بیان اینکه با این روند در آینده پاکستانی‌ها و هندی‌ها انگلستان را اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: ترکیه و اروپای شرقی، آلمان را اداره می‌کنند.

وی عنوان کرد: پیاده شدن تفکر غربی در سبک زندگی نتیجه‌اش این شده که انگلستان وزارت تنهایی ایجاد کنند.

نقدی بیان کرد:۲۰ درصد جمعیت انگلیس تنها زندگی می‌کنند، یعنی بدون، پدر، مادر، خواهر و برادر و این نتیجه ترویج فردگرایی و لذت گرایی است.
 
وی با بیان اینکه امروز نقاط ضعف دشمن خود را نشان داده، گفت: چرایی وضع امروز غرب را باید در مساجد، نماز جمعه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها تبیین کنیم.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با طرح سوالی مبنی بر اینکه چه کنیم در گام دوم انقلاب پیروزی‌های درخشان مرحله اول انقلاب را به سوی ظهور برسانیم، تاکید کرد: باید اخلاص را سرلوحه خود قرار دهیم. آنچه ما را در انقلاب برنده کرد اخلاص بود.
 
وی با بیان اینکه در کار فرهنگی حسابگری و سنجیده عمل کردن لازم است و باید بررسی کنیم ببینیم چقدر در کار فرهنگی موفق بوده‌ایم،‌ادامه داد: امروز کارخانه شبهه‌سازی درست شده و هر روز هزاران شبهه اعتقادی و شبهه در مسائل دیگر درست می کنند. ما با کار فرهنگی باید جواب دهیم که چرا ایران در سوریه می‌جنگند و حضور دارد.
 
نقدی با اشاره به اتفاق  آتش گرفتن ساختمان پلاسکو گفت: تمام رسانه‌ها می‌گفتند ایران ناتوان است در حالیکه در آتش سوزی برج در لندن ۷۹ نفر کشته شدند و از این ۷۹ نفر همه مردم بودند یعنی مأموران آنها دیر رسیدند.
 
وی ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی ما کار آمد و فداکار بودند و از ۲۰ نفری که شهید شدند همه مأموران آتش‌نشانی بودند و این عظمت کار ما بود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: آنها چقدر علیه ما جنگ روانی به راه انداختند و ما چقدر از این فرصت استفاده کردیم و ناکارآمدی انگلستان را نشان دادیم؟

انتهای پیام/

نظر شما