شناسهٔ خبر: 31172163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و استقلال خوزستان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستانی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت.
ترکیب پرسپولیس برای این بازی به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، علی علیپور، مهدی ترابی، بشار رسن و ماریو بودیمیر.
استقلال خوزستان هم با ترکیب فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی ، محمد شریفی ، ایوب کلانتری ، وحید نامداری ، وحید حمدی‌نژاد ، میثم کریمی ، وحید خشتان ، امیرحسین بایرپور ، مصطفی کیانی و میثم شاه‌مکوندزاده مقابل پرسپولیس قرار گرفت.
* در دقیقه چهارم این بازی پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی از کنار محوطه جریمه استقلال خوزستان شد که ضربه سر علی علیپور با اختلاف کم از بالای دروازه آبی پوشان اهوازی به بیرون رفت.
*در دقیقه 18 علی علیپور در کنار محوطه جریمه استقلال خوزستان شوت سرکشی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس از بالای دروازه راهی اوت شد.
در دقیقه 14 هم مهدی ترابی از فاصله 20 متری به سمت دروازه آبی پوشان اهوازی شوت زد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه گروسیان پیدا نکرد.
*در دقیقه 24 شوت سرکش میثم کریمی بازیکن استقلال خوزستان با اختلاف اندک از کنار دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.
*در دقیقه 35 بازی علی علیپور در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان استقلال خوزستان بود که با خطای مصطفی کیانی متوقف شد. همین خطا باعث شد مدافع استقلال خوزستان کارت زرد دوم را از داور دریافت کند تا استقلال خوزستان 10 نفره به بازی ادامه دهد.
*در ادامه ضربه ایستگاهی بشار رسن چسبیده به محوطه جریمه با دیوار دفاعی حریف برخورد کرد و در برگشت شوت خطرناک ترابی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
*مهاجم استقلال خوزستان در اواخر بازی در نیمه نخست در آستانه تک به تک شدن با علیرضا بیرانوند بود که سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با ناکام گذاشتن بازیکن حریف اجازه نداد خطری دروازه تیمش را تهدید کند.
ورزشی**9463**1584

نظر شما