شناسهٔ خبر: 31171920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی سپیدرود: امتیازات زیادی از دست داده ایم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تاکنون امتیازات زیادی از دست داده ایم و نباید دیگر اشتباه داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در رشت اظهار داشت: همه عوامل سپیدرود ، کادرفنی و بازیکنان در دیدار برابر ماشین سازی نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز هستیم.
وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم ماشین سازی قائلم، ولی فقط برای کسب پیروزی برابر این تیم به میدان خواهیم رفت تا طرفداران خود را شاد کنیم چون با کسب سه امتیاز می توانیم با روحیه بهتری در ادامه رقابت های لیگ برتر حضور یابیم.
امامی فر افزود: سال گذشته و از نیمه راه به سپیدرود آمده بودیم و با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر ماندگار شدیم و هم اینک نیز 13 بازی پیش رو داریم که امیدواریم با کسب نتایج مطلوب، دوباره در لیگ بمانیم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بازیکنان نیز به خوبی شرایط تیم خود را درک کرده اند و با تمام وجود در بازی ها حضور می یابند و امیدواریم که دیگر دچار اشتباهات فاحش نشویم و بتوانیم از فرصت های به دست آمده، نهایت استفاه را ببریم.
امامی فر در مورد وضعیت بازیکنان جدید و عدم جذب مهاجم گفت: با شناخت کافی بازیکنان جدید را جذب کردیم و به طور حتم این بازیکنان می توانند به تیم سیپدرود در ادامه رقابت ها کمک کنند اما در مورد مهاجم نیز ، بازیکنان زیادی برای به خدمت گرفتن در لیست ما وجود داشت که به دلیل شرایط مالی باشگاه و همچنین کیفیت پایین بعضی از مهاجمان، تاکنون موفق به جذب مهاجم جدید نشدیم.

**سرمربی ماشین سازی به مصاحبه قبل از بازی نرسید
رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به مصاحبه قبل از بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت نرسید.
علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود عصر امروز کنفرانس خبری سرمربی ماشین سازی تبریز در رشت برگزار شود اما به دلیل دیر حرکت کردن کاروان این تیم، این کنفرانس خبری لغو شد چون با توجه به اطلاع مدیر رسانه ای، این تیم تبریزی ساعت 19 به سمت رشت حرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: تمرین پیش از بازی این تیم بنا به گفته مدیر رسانه ای ماشین سازی، در تبریز برگزار می شود و پس از انجام تمرین ، کاروان این تیم با پرواز به رشت سفر خواهد کرد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر فردا (جمعه هفته جاری 26 بهمن ماه) از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، ماشین سازی تبریز با 18 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007

نظر شما