شناسهٔ خبر: 31171916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

18میلیارد ریال برای آسفالت معابر عمومی شهر مهردشت نیاز است

محمدرضا باقی پور عصر روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه این شهر یکی از شهرهای کمتر توسعه یافته استان است ، افزود : شهر مهردشت نیاز به توجه

صاحب‌خبر - محمدرضا باقی پور عصر روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه این شهر یکی از شهرهای کمتر توسعه یافته استان است ، افزود : شهر مهردشت نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.
وی اظهار داشت : هم‌ اکنون افزون بر 15 طرح و پروژه در سطح این شهر در قالب عمران شهری و خدماتی رفاهی در دست اجرا و تکمیل است.
باقی پور ادامه داد: فاز نخست مسیر ورودی شهر مهردشت از سمت ابرکوه در وسعت 22هزار مترمربع شامل زیرسازی و آسفالت با صرف 6 میلیارد ریال بودجه پایان یافت .
این مسئول همچنین تصریح کرد: فاز نخست مسیر ورودی از سمت مروست شامل زیر سازی و آسفالت در وسعت 10هزار مترمربع هم با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال اجرا شد.
شهردار مهردشت بیان کرد: طرح علائم راهنمایی و رانندگی ، مناسب‌سازی حسینه محله مهرآباد ، بهسازی محور گردشگری خانه فاخر تاریخی اسماعیل‌خان جمعاً در وسعت هفت هزار مترمربع و بهسازی پارکینگ حاشیه امامزادگان به طول 150متر در حال تکمیل است.
باقی پور ، بابیان اینکه خانه تاریخی اسماعیل‌خان در 2 فاز انجام ‌شده است ، اظهار داشت : برای این طرح‌ افزون بر پنج میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است .
شهردار مهردشت خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت خیابان امام زادگان به مساحت 6 هزار متر مربع و محور گردشگری قلعه نصرت‌آباد در وسعت 2 هزار متر مربع در دست اجرا است که برای تکمیل این طرح‌ها هم افزون بر چهار میلیارد و 300 میلیون ریال نیاز است.
شهردار مهردشت همچنین افزود: ساخت میدان عسکرین (ع) در وسعت 6 هزار متر مربع و بوستان محله‌ای نصرت‌آباد با هزار مربع به اتمام رسیده و برای آنها افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.
باقی پور ادامه داد: طرح‌هایی هم شامل بوستان محله‌ای اردی در وسعت 850 مترمربع ، پیاده‌سازی نرم‌ افزار جامع و یکپارچه شهرسازی و اجرای طرح ممیزی املاک شهر مهردشت به اتمام رسیده است و برای اجرای این طرح‌ها هم حدود سه میلیارد ریال هزینه شده است .
شهر مهردشت از توابع بخش بهمن با هشت هزار نفر جمعیت در 155 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197
انتهای پیام

نظر شما