شناسهٔ خبر: 31171834 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جشنواره دو قلوها در مهاباد برگزار شد

مسوول انجمن دوقلوها و چندقلوهای مهاباد روز پنجشنبه در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این آیین 400 دوقلو و چندقلو در رده های سنی مختلف به همراه

صاحب‌خبر - مسوول انجمن دوقلوها و چندقلوهای مهاباد روز پنجشنبه در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این آیین 400 دوقلو و چندقلو در رده های سنی مختلف به همراه خانواده های خود از شهرهای نقده، پیرانشهر، بوکان، اشنویه و مهاباد شرکت کردند.
شهرام ایراندوست هدف از برگزاری این جشنواره را گردهم آوردن دوقلوها و چندقلوها و خانواده های آنان در یک فضای شاد و با نشاط و دیدار آنان با یکدیگر عنوان کرد.
وی اضافه کرد: کوچکترین شرکت کنندگان این جشنواره، دختران دوقلوی 2 ماهه و مسن ترین آنان 2 قلوهای پسر 45 ساله هستند.
ایراندوست با تاکید بر اینکه آشنایی هرچه بیشتر دوقلوها و چندقلوها با یکدیگر موجب تبادل اطلاعات و تجربه می شود، اضافه کرد: برگزاری همایش دوقلوها و چندقلوها در یک زمان و مکان مشخص، مطالبه ها و نیازهای آنان را به مسوولان بازگو می کند.
ایراندوست یادوآره شد: این جشنواره به همت امور جوانان اداره ورزش و جوانان، هیات های ورزش های همگانی و شهرداری مهاباد برگزار شد و در این مراسم به دوقلوهای ورزشکار، هنرمند و نخبه لوح یادبود و جوایزی اهدا شد.
به گزارش ایرنا در این جشنواره برنامه های شاد و مفرحی نیز برگزار شد؛ مهاباد با 241 هزار نفر جمعیت، بیش از یکهزار و 100 دوقلو و چندقلو دارد.
903/6185/3072
انتهای پیام

نظر شما