شناسهٔ خبر: 31171817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اقدام جدی برای پیشگیری از حوادث ترویستی صورت گیرد

به گزارش ایرنا، علاءالدین بروجردی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم ورود پیکر شهدای مدافعان حریم امنیت در دانشکده پرواز هوا فضای سپاه اصفهان در جمع خبرنگاران افزود:

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علاءالدین بروجردی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم ورود پیکر شهدای مدافعان حریم امنیت در دانشکده پرواز هوا فضای سپاه اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه گروهک های تروریستی با حمایت آمریکا و برخی از عناصر آن در برخی از کشورهای همسایه بخصوص در شرق ایران لانه کرده اند، مقابله با آن ها اقدام های همه جانبه ای نیاز دارد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: نیروهای نظامی و امنیتی بویژه سپاه پاسداران نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت کشور دارند، اما ایرانیان باید مطلع باشند که این نیروهای نظامی ده ها توطئه مشابه را بدون اینکه اعلام شود در نطفه خفه می کنند، اما این وجود این حادثه تلخ اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یک ارز اندام قدرتمندانه ای در مقابل آمریکا آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی انجام گرفت و ملت ایران توانست به بهترین شکل یک تو دهنی محکم به ترامپ و دشمنان یاوه گوی انقلاب اسلامی بزند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: بدخواهان در یک طراحی برای تلخ کردن این شهد در کام ملت بودند، غافل از اینکه فرهنگ شهادت بخشی از زندگی ماست و در طول چهل سال گذشته تمامی طراحی هایی از اقدام تروریستی هفت تیر گرفته تا جنگ تحمیلی هیچگاه تاثیری بر اراده فولادین ملت و نظام نگذاشت.
بروجردی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان افتخار ملی و شجره طیبه انقلاب همانگونه که در پاسخ به اقدام داعش در مجلس، عملیات قاطع و کوبنده ای را انجام داد به یقین در پاسداشت خون پاک این شهدای گرانقدر از طراحان این اقدام تروریستی انتقام خواهد گرفت.
وی ضمن محکومیت شدید این حادثه به همه خانواده های داغدار شهدا و ملت ایران عرض تسلیت گفت و اظهارداشت: برای ادای احترام در اصفهان حضور یافتم و امیدوارم خدای متعال شرایطی را رقم بزند که بتوانیم از حوادث مشابه جلوگیری کنیم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
هواپیمای حامل این شهدا امروز پنجشنبه وارد زادگاه خود اصفهان شدند.
6020 / 2093
انتهای پیام

نظر شما