شناسهٔ خبر: 31171565 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

اولین ساعت هوشمند و گوشی ارزان قیمت گوگل در سال 2019 Team OF

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

اطلاعات جدید منتشرشده از برنامه‌های گوگل برای سال جاری میلادی حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد تا تلفن‌های همراه هوشمند میان رده جدیدی را تحت عنوان نام پیکسل به بازار عرضه کند و البته ساعت هوشمند گوگل نیز در سال جاری رونمایی خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید.

اولین ساعت هوشمند و گوشی ارزان قیمت گوگل در سال 2019 اولین ساعت هوشمند و گوشی ارزان قیمت گوگل در سال 2019

مطالب مرتبط

اطلاعاتی که از منابع معتبر در رابطه با برنامه‌های سال جدید گوگل به دست ما رسیده است نشان می‌دهد که این کمپانی تصمیم به ساخت تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل ارزان‌قیمت‌تری دارد. بر اساس این اطلاعات خط تولید پیکسل‌های مقرون‌به‌صرفه با قیمتی کم‌تر از 749 دلار به بازار عرضه خواهند شد. پیش‌ازاین ادعا شده بود که دستگاه‌های با اندازه متوسط و بزرگ پیکسل با صفحه‌نمایش‌های ال سی دی 1080 پیکسل، پردازنده اسنپ دراگون 670، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی به فروش خواهند رسید.

همچنین صحبت‌هایی در رابطه با ساخت ساعت هوشمند گوگل به میان آمده است و این کمپانی برای اولین بار به‌صورت مستقل ساعت هوشمند برند خود را خواهد ساخت. البته اطلاعاتی هم در رابطه با این ساعت هوشمند منتشرشده است که تا حدودی خرید فناوری ساعت‌های هوشمند کمپانی فسیل توسط گوگل را توجیه می‌کند.

همچنین در ادامه این راهبرد آمده است که گوگل قصد دارد تا نسخه‌ای به‌روز شده از اسپیکرهای خانگی‌اش را به بازار وارد کند و علاوه بر این عرضه دوربین‌های امنیتی جدید و تلفن‌های همراه هوشمند بالا رده پیکسل  در دستور کار سال جدید این کمپانی قرارگرفته است. البته در رابطه با تاریخ عرضه این سخت‌افزار جدید سخنی به میان نیامده است اما گوگل معمولا بیشتر دستگاه‌های مصرفی خود را در ماه اکتبر رونمایی کرده است. بااین‌وجود دلیلی برای پیروی از سنت‌های معمول وجود ندارد و احتمال این وجود دارد که گوگل برخی از دستگاه‌های خود را زودتر از زمان تخمین زده شده به بازار عرضه کند.

نظر شما