شناسهٔ خبر: 31171562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به مناسبت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی :

مسابقات شنا در مجموعه ایثارگران قمصر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات شنا در بخش آقایان به میزبانی دهیاری و شورای اسلامی قمصر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه این مسابقات گفت : کیفی سازی با محوریت اخلاق مداری، ورزشکاران سازمان یافته و استعدادیابی از اهداف ورزشی مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر است.

دهیار قمصر اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح بخش می تواند در استعدادیابی و شناخت پتانسیل ها اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشد و بدون حمایت و برگزاری این دوره از مسابقات ، استعدادیابی امری غیرممکن بشمار می رود.

محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی قمصر و رئیس هیئت شنا باقرشهر نیز در حاشیه این مسابقات به برنامه‌هایی چون ترویج گسترش ورزش شنا با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقا مربیگری، جذب شناگران مستعد از طریق پایگاه‌های استعدادیابی با مدیریت هیئت شنا باقرشهر، برگزاری مسابقات شنا در تمام رده‌های سنی اشاره کرد.

وی همچنین، توسعه کمی و کیفی رشته مفرح شنا با ترویج آموزش‌های صحیح و علمی و خروج از آموزشی‌های سنتی، فراهم ساختن زمینه مناسب برای توسعه ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و توسعه نخبگان ورزشی و همچنین شناسایی استعدادهای درخشان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

نظر شما