شناسهٔ خبر: 31171497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در رشته Aeromodelling

اولین نمایش هوایی (Air Show) رسمی کشور برگزار می شود

اولین رویداد نمایش هوایی یا Air Show در رشته Aeromodelling رسمی کشوری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید ریحانی رئیس کمیته مدل گفت: در راستای آغاز فعالیت و برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای ورزشی و رقابتی برای علاقمندان و مشتاقان پرواز پرنده‌های رادیوکنترل، کمیته مدل (رادیوکنترل‌های پروازی) انجمن ورزش‌های هوایی با مشارکت مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و منطقه ویژه اقتصادی، تفریحی و گردشگری شهر آیلند و کانون هوانوردی ایران نماینده فدراسیون بین‌المللی هوانوردی FAI  اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه نمایش هوایی یا Air Show در سه زیرگروه هواپیما، هلیکوپتر و پهپاد (Drone) می‌کنند.

وی افزود: این رویداد رسمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، مقرر است در روز جمعه مورخ 26 بهمن‌ماه جاری از ساعت 8 صبح در محل پیست Formula 1 "شهر آیلند" واقع در بزرگراه آزادگان، بزرگراه تهران- ساوه، سه کیلومتر بعد از عوارضی بزرگراه، به نمایش گذاشته شود.

رئیس کمیته مدل در ادامه گفت: خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به شرکت در این رویداد که از ورزشکاران رشته ورزش‌های هوایی (زیرشاخه مدل) محسوب می‌شوند، روبه‌رو شدیم، به گونه‌ای که برای اولین رویداد رسمی، ثبت‌نام تعداد 70 مدلر برای شرکت در رشته‌های سه‌گانه هواپیما، هلیکوپتر و پهپاد (Drone) بسیار دلگرم کننده است و مسئولیت ما را درخصوص برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت برای این عزیزان سنگین‌تر می‌کند.

ریحانی در پایان یادآور شد: شرکت در این رویداد برای همه علاقمندان آشنا با فنون پروازی رادیوکنترل‌های هوایی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای امکان پذیر است. همچنین در نظر داریم در پایان این رویداد از تقویم آموزشی و مسابقاتی تدوین شده کمیته مدل برای هر سه بخش یادشده که مقرر است در سال 1398 اجرایی شود نیز رونمایی کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما