شناسهٔ خبر: 31171451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحبت های معاون ستادکل نیروهای مسلح در رابطه با حادثه تروریستی زاهدان

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان گفت: دشمنان، با مشاهده وحدت و همدلی مردم و همراهی با نظام انقلاب اسلامی ایران با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی، دست به ایجاد رعب و وحشت در کشور می زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرتیپ ابوالفضل شکارچی پیش از ظهر امروز در سومین همایش سالانه "نقش علما، روحانیون و نخبگان در مقابله با جریانات تکفیری" در سراوان گفت: اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در محور زاهدان- خاش با هدف تلخ کردن کام ملت ایران در پی شیرینی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران تلاش داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کنند، افزود: مردم غیور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در کنار دیگر اقشار ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه‌آفرینی کردند و همین موضوع سبب خشم دشمنان نظام و انقلاب شد.

سرتیپ شکارچی تصریح کرد: بی‌شک دشمنان ملت ایران که در طراحی و اجرای این اقدام جنایتکارانه دخیل بوده‌اند به‌زودی پاسخ این جنایت را خواهند گرفت و سیلی محکمی از نیرو‌های امنیتی خواهند خورد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان این ملت چشم دیدن پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان را ندارد و در همین راستا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، اما این مردم همیشه در صحنه و هوشیار هرگز اجازه بهره‌برداری سوء را به دشمنان نخواهند داد.

 

انتهای پیام/ت

تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور،نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی

نظر شما