شناسهٔ خبر: 31171394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تجلیل از سه مرد بزرگ رسانه‌های ورزشی؛

نوشته دایی برای مهدی/ پیراهن شماره 17 رسانه ورزش به شادمانی اهدا شد

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش در حاشیه دیدار برابر پیشکسوتان هما و منتخب ستارگان فوتبال ایران از مهدی شادمانی خبرنگار باسابقه ورزشی تجلیل و پیراهن شماره ۱۷ را به وی اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار نمادین تیم های فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان هما ظهر امروز پنجشنبه در زمین مجموعه ورزشی هما با حضور مدیران ارشد ایران ایر، شهرداران برخی مناطق تهران و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال کشور برگزار شد.

در این دیدار که با حمایت «فروشگاه ورزشی هوادار» و به صورت نمادین برگزار شد، ابتدا تیمی متشکل از کارکنان هما برابر رسانه ورزش قرار گرفت و سپس بازیکنان گذشته فوتبال ایران از جمله شاهین بیانی، بهروز پرورشخواه، محمد نصرتی، سیروس دین محمدی، ایوب اصغرخانی و ... به میدان رفتند. قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران بود.

در حاشیه این دیدار از سوی تیم رسانه ورزش پیراهن شماره ۱۷ این تیم با امضا عادل فردوسی پور و علی دایی به مهدی شادمانی خبرنگار باسابقه که با سرطان مبارزه می کند اهدا شد.

علی دایی که در گذشته به خاطر یکی از مطالب شادمانی از وی دلخور شده بود در دیدار صمیمانه ای که با این خبرنگار داشت تاکید کرد هیچ دلخوری ندارد و همه چیز را فراموش کرده است. علی دایی روی پیراهن اهدایی به مهدی شادمانی نوشت: «امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی ات را بدست بیاوری. دوستدار شما علی دایی.»

صحبت علی دایی با مهدی شادمانی

همچنین از علی کاوه عکاس باسابقه و خوشنام رسانه های ورزشی نیز تجلیل شد. قرار بود استاد پرویز زاهدی نویسنده قدیمی رسانه های ورزش هم در این بازی مورد تجلیل قرار بگیرند که به دلیل مشکلات جسمانی قادر به حضور نبودند و پسر وی توسط عادل فردوسی پور مورد تجلیل قرار گرفت.

برای برگزاری این دیدار خانم فرزانه شرف بافی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ایران ایر، مسعود سریع القلم مدیرعامل شهروند و علیرضا بابایی مشاور مدیرعامل و مدیر مجموعه ورزشی هما، تیم رسانه ورزش را همراهی کردند.

نظر شما