شناسهٔ خبر: 31171372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افغانستان حمله تروریستی در سیستان‌وبلوچستان را محکوم کرد

دولت افغانستان، حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان ایران، را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دولت افغانستان، حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان ایران، را محکوم کرد.

دولت افغانستان در اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان ایران که در آن دست‌کم ۲۷ تن کشته شدند، با دولت ایران ابراز همدردی کرد و تروریسم را دشمن مشترک خواند.

این بیانیه در ادامه تاکید کرده است که دولت جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی در ایران را به شدت تقبیح می‌کند و بر این باور است که تروریسم پدیده منطقه‌ای و جهانی است و مبارزه با این پدیده نیاز به همکاری مشترک و هماهنگ دولت به دولت دارد و این نوع همکاری‌ها می‌تواند تاثیر مبارزه با تروریسم را مضاعف سازد.

دولت افغانستان در بیانیه خود اعلام کرد که مردم و دولت افغانستان سال‌ها است که در راه مبارزه با تروریسم، قربانی‌های فراوان داده‌اند و هم‌اکنون نیز نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در خط نخست نبرد با این پدیده شوم قرار دارند.

به گزارش فارس، شب گذشته در محور خاش - زاهدان، اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بر اثر یک حمله تروریسم، دچار حادثه شد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما