شناسهٔ خبر: 31171346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موج سوم بارشی در راه سیستان و بلوچستان است

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با تقویت جریانات جنوبی، از اواخر وقت شنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : همزمان با تقویت جریانات گرم و مرطوب انتظار می‌رود سامانه جدید بارشی از اوخر روز شنبه تا دوشنبه در استان فعال شود و بخش‌هایی از استان را بارش‌های رگباری فرا گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه جدید به مراتب ضعیف‌تر از سامانه‌های قبلی است، افزود: در مدت فعالیت این سامانه شرایط برای رگبار‌های ملایم تا متوسط و پراکنده باران، رعد و برق و تندباد موقتی در نواحی مرکزی و جنوبی استان مهیا است و احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی برخی مسیل‌ها وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگر به وزش باد شدید در برخی نواحی استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه اشاره کرد و گفت: در این مدت وزش باد شدید با سرعتی بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی ادامه داد: برای دو روز آینده شرایط آرام و پایداری در سطح استان حاکم است و سرمای شبانه تا روز جمعه در نقاط سردسیر استان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت روز جمعه روند افزایش دما در استان حاکم می‌شود، افزود: دریای عمان برای سه روز آینده به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ف

 فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما