شناسهٔ خبر: 31171336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رونق گردشگری استان اردبیل با ورود گردشگران خارجی به دست می‌آید

R41374/P/S6,49/CT11 / R41374/P1494/S6,49/CT11

استاندار اردبیل گردشگران خارجی را یک نمره مثبت برای استان عنوان کرد و گفت: بی‌شک اهمیت به موضوع رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان گردشگری اردبیل اظهار داشت: رونق گردشگری استان اردبیل در گرو توجه به گردشگران خارجی به دست می‌آید که در این زمینه نیاز است ظرفیت‌های بالقوه استان را به خوبی به گردشگران معرفی کنیم.

وی بیان کرد: به همان اندازه که اهمیت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان حائز اهمیت است باید در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان به نحو احسن عمل کنیم و با بهره‌مندی ازظرفیت بخش خصوصی مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: خارج شدن استان اردبیل از گردشگری فصلی اولویت اساسی است و در این زمینه بهره‌مندی از این فرصت‌ها لازمه اساسی است و تلاش ما این است تا تمام شهرستان‌های استان به شکل مناسب و قابل قبول معرفی شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با توسعه استان دست یابیم.

بهنامجو بیان کرد: اهمیت به اجرای طرح زمستان بیدار نیز به نوبه خود شکل قابل قبولی در استان گرفته که امیدواریم خروجی‌های مورد انتظاری را به دنبال داشته باشد و همان گونه اردبیل در فصول گرم سال میزبان میلیون‌ها گردشگر و میهمان داخلی و خارجی است در فصول سرد سال نیز به همین شکل بتوانیم آمار مسافران را در شرایط ایده‌آل نگهداریم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا افق 1400 گردشگری استان اردبیل با در نظر گرفتن سایر شاخص‌های توسعه‌ای از جمله راه‌آهن و راه‌سازی به شرایط مطلوبی برسد تا بتوانیم در توسعه اقتصادی استان و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما