شناسهٔ خبر: 31171316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رسانه ها در موفقیت ورزش همدان نقش بسزایی دارند

به گزارش ایرنا محسن جهانشیر روز پنجشنبه در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: برجسته سازی موفقیت های ورزش در رسانه ها موجب دلگرمی قهرمانان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا محسن جهانشیر روز پنجشنبه در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: برجسته سازی موفقیت های ورزش در رسانه ها موجب دلگرمی قهرمانان ورزشی برای تصاحب افتخارات بیشتر می شود.
وی اضافه کرد: امروزه ورزش همدان روی ریل موفقیت در پیش است و ظرفیت بالقوه ای را شاهد هستیم.
جهانشیر بیان کرد: در راستای تداوم موفقیت ها و ارتقا جایگاه استان به لحاظ مدال آوری های مهم ملی و بین المللی به اطلاع رسانی و پوشش خبری رسانه ها از دستاوردهای به دست آمده نیازمندیم.
وی نقش رسانه ملی را مهم ارزیابی کرد و افزود: صدا و سیما را مجموعه ای از دولت و کمک حال ورزش و جوانان همدان می دانم و معتقدم اگر این سازمان وظایف خود را به خوبی انجام دهد حوزه سازمان های مردم نهاد و ورزش به خوبی در جامعه نهادینه می شود و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این نشست گفت: رسانه ملی در استان آماده اطلاع رسانی مطلوب پیرامون برنامه های دستگاه های اجرایی به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است.
مهدی دهقان نیری توجه به ورزش و مسائل حوزه ی جوانان را از اولویت های رسانه دانست و افزود: در این حوزه نیز برنامه سیمای ورزش و 20 دقیقه با ورزش در طول هفته از سیما و برنامه مجله ورزشی از رادیو همدان پخش می شود.
وی با تاکید بر لزوم بهره مندی روابط عمومی ها از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی گفت: روابط عمومی ها باید از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی استفاده کنند چرا که فرصت بسیار مطلوبی را برای دستگاه های اجرایی مهیا کرده ایم.
دهقان نیری خاطرنشان کرد: اعتماد به رسانه ملی از دستاوردهای نظام است و این اقبال عمومی مسئولیت صدا و سیما را سنگین تر کرده است.
وی با اشاره به پوشش برنامه های حوزه جوانان گفت: برنامه «مثبت بی نهایت» به زودی بر روی آنتن سیما می رود و در کنار این موضوع سعی داریم در رادیو نیز یک برنامه را به حوزه جوانان اختصاص دهیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به رفع آسیب‌های اجتماعی، مستندهای با موضوعات آسیب های اجتماعی شامل طلاق، بدسرپرستی، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی در حال تولید است.
دهقان نیری یادآور شد: همدان در حوزه پویانمایی کارنامه درخشانی دارد و چندین انیمیشن در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان در مرکز همدان ساخته شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست به حمایت رسانه های استان از حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.
حمدالله چاروسایی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات باید در سایه تعامل باشد، ادامه داد: ما در پی ارتباط دوسویه و در تعامل بیشتر با رسانه‌ها هستیم و خوشبختانه رسانه ملی حمایت های خوبی از ورزش استان در سال های اخیر داشته است.
وی خواستار تشکیل شورای ورزش و رسانه شد و افزود: تشکیل نشست رسانه و ورزش استان می تواند تعامل بیشتری بین رسانه ها و مدیران ورزش استان برای موفقیت های بیشتر ایجاد کند.
در ادامه این نشست معاونان و مدیران دو دستگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
7520/2090
انتهای پیام

نظر شما