شناسهٔ خبر: 31171309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همزمان با شهرهای مختلف کشور؛

تحصن دانشجویان و اقشار مختلف مردم بابل در مخالفت با تصویب لوایح FATF آغاز شد

دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم بابل تحصن خود را در مخالفت با تصویب لوایح FATF آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

تحصن دانشجویان و اقشار مختلف مردم بابل در مخالفت با تصویب لوایح FATF آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم بابل در مخالفت با تصویب لوایح FATF آغاز شد.

بنابراین گزارش، این تحصن همزمان با بسیاری از شهرهای کشور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بابل برگزار شده است.

متحصنین از مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهند تا با عدم تصویب این لوایح به دشمنان اجازه لگدمال کردن عزت ملی ملت ایران را ندهند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بابائیان امام جمعه شهر امیرکلا نیز در این تحصن حاضر شد و برای معترضان سخنرانی کرد.

بررسی پالرمو CFT  سنگین ترین آزمون برای مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول عمر انقلاب است

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهر بابل طی سخنانی در جمع متحصنین گفت: این دسته از لوایح امری نیست که بتوان جبران کرد و این تصمیم می تواند خسارت غیرقابل‌جبران در جامعه و آینده ایجاد کند. تصویب این لوایح مصداق بارز ضرب المثل اولین اشتباه آخرین اشتباه است می باشد.

وی ادامه داد: حتماً باید عده ای از افراد در جامعه باشند که در حق‌طلبی پیشتاز باشند. نگران قلیل بودن افراد نباشید بلکه وظیفه است که حقایق باید بیان شود تا در دهه های بعد نگویند که کسی هیچ نگفت.

حجت الاسلام روحانی افزود: چهار دهه نگاه لیبرالی موجود نگاه رخوت در جامعه ایجاد کرد و این زهری است که در جامعه نفوذ پیدا کرده است.

 امام جمعه شهر بابل تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت در مقابل آزمون‌ بزرگی قرار دارد و این امر سنگین ترین آزمون برای مجمع تشخیص مصلحت نظام در طول عمر انقلاب است. دعا کنیم خداوند متعال به افراد مجمع قوت در تفکر بدهد چون این لوایح جز سرشکستگی در جامعه نخواهد بود.

وی گفت: از مجمع تقاضا داریم و امیدواریم که تحت جو سازی های  خائنین قرار نگیرند و قدرت نه گفتن به خواسته‌های ناحق دولت را داشته باشد

 

نظر شما