شناسهٔ خبر: 31171248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرکی: بازی سختی مقابل سپاهان داریم / هنوز نتوانسته ام به ترکیب ایده آل برسم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم، هنوز نتوانسته ام به ترکیب ایده آل دست یابم و امکان دارد در دیدار بعدی هم دست به تغییر در ترکیب بزنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی با سپاهان دومین دیدار ما در نیم فصل دوم خواهد بود. مسلما دیدار آسانی با این با صدرنشین لیگ نخواهیم داشت، تیم سپاهان در این فصل نسبت به ۲، ۳ فصل گذشته عملکرد بهتری داشته است و ما باتوجه به شناختی که از این تیم داریم امیدواریم بر خلاف دیدار هفته گذشته که بازی را به استقلال واگذار کردیم بتوانیم عملکرد قابل قبول همراه با نتیجه را در این دیدار داشته باشیم.‌

نمی‌شود هر حرفی را به زبان آورد

او در ادامه افزود: ما در این بازی میزبان هستیم، اما با توجه به اینکه هواداری نداریم و یکسری مشکلات در تیممان وجود دارد نمی‌توانیم از شرایط میزبانی بهره ببریم. حرف برای گفتن زیاد است، اما نمی‌شود هر حرفی را به زبان آورد چرا که ممکن است برداشت بدی از سخنان ما شود، ولی نمی‌شود هر چیزی را پنهان نگه داشت، تیم پیکان مشکلاتی دارد که باید به موقع به این موضوع پرداخته شود و ما تا آنجایی که در توانمان هست باید آن‌ها را حل کنیم.

فرکی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلی که فعلا در تیممان وجود دارد کمبود بازیکن است. ما باید در هرپست چند بازیکن داشته باشیم که متاسفانه اینگونه نیست، امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود. پیکان در ۲ فصل و نیم گدشته ۱۰-۱۵ بازیکن از دست داده است و هرکدام از این بازیکنان که از پیکان جدا شده اند بازیکن جایگزین نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. مطمئنم اگر در ۲ بازی به برد دست یابیم شرایطمان به کلی عوض خواهد شد و روحیه بازیکنانمان افزایش می‌یابد، هدفمان این است که پیکان را در نیم فصل دوم در رده خوبی نگه داریم. مدیریت باشگاه به همه مشکلات توجه دارد و حمایت خوبی از این تیم می‌کند و من با توجه به شناختی که از عوامل پیکان داشتم پدیرفتم که در شرایط کنونی هدایت این تیم را برعهده بگیرم، تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را برای پیکان به ارمغان بیاورم.

جلالی در پیکان نتیجه خوبی گرفته بود

فرکی درباره عمکرد مجید جلالی سرمربی سابق پیکان گفت: جلالی در پیکان نتایج خوبی گرفت و طی توافقاتی که مدیریت باشگاه صورت گرفت از این تیم جدا شد. باشگاه پیکان قانونمند است و تا جایی که اطلاع دارم ۲۵ مربی کاندیدای حضور در این تیم بودند، در یک مقطع قرار بر این شد که جواد نکونام هدایت پیکان را برعهده بگیرد و همین مسئله باعث شد زمان زیادی را از دست بدهیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: ما فقط یک ماه مفید داشتیم در صورتی که اگر زودتر سرمربی انتخاب می‌شد فرصت بیشتری برای ریکاوری بعد از نیم فصل نخست داشتیم. بازی دوستانه مناسب نداشتیم و تازه در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم متوجه شدیم که چه مشکلاتی در خطوط مختلف تیممان وجود دارد. پیکان به غیر از خطوط دفاعی و دروازه بان در دیگر پست‌ها دچار دگرگونی است و همه بازیکنان شرایط یکسانی دارند و دلیل این موضوع هم این است که رقابت بین بازیکنان وجود ندارد. بازیکنان پیکان ۷۰ درصد آمادگی دارند و من برای اینکه بتوانم به ترکیب خوبی دست یابم ممکن است در دیدار بعدی هم دست به تغییر در ترکیب بزنم.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم به زودی تمامی مشکلاتمان حل شود و بتوانیم پیکان را به جایگاه اصلی اش در لیگ برتر برسانیم.

بیشتر بخوانید:

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

فرکی:اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود/ روی یک اشتباه گل خوردیم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پیکان پیش از دیدار مقابل سپاهان

نظر شما