شناسهٔ خبر: 31171218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

وینیسیوس(V)، آسنسیو(A) و راموس(R)

بله؛ قطعا VAR متعلق به رئال مادرید است

وی ای آر(VAR) شب گذشته اولین دخالت موثر و رسمی خود در لیگ قهرمانان را انجام داد؛ دخالتی که کاملا به سود رئال مادرید تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، از ابتدای فصل مشخص شده بود که از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، وی ای آر به لیگ قهرمانان ورود خواهد کرد. سیستمی که بدون آن شاید سرنوشت بازی آژاکس و رئال مادرید تغییر می کرد. 

دقیقه 38 بازی بود که میزبان با ضربه سر تالیافیکو به گل رسید اما پس از دخالت وی ای آر و سپس تصمیم داور، گل مردود اعلام شد؛ چرا که در لحظه ای که ستاره آرژانتینی به توپ ضربه زد، تادیچ در منطقه افساید قرار داشت و برای کورتوا نیز مزاحمت ایجاد کرده بود.

 

 

 

 

VAR این مزیت را دارد تا داور با بررسی مجدد صحنه ای که به هر دلیلی نتوانسته روی آن تصمیم درستی بگیرد، اشتباهش را جبران کند. همان کاری که اسکومینا، داور بازی انجام داد و گل آژاکس به درستی مردود اعلام شد.

 

 

 

 

وی ای آر البته که متعلق به داور است و نه رئال مادرید. خودمان را فریب ندهیم. واضح است که یوفا هیچ دلیلی برای کمک کردن به رئال ندارد و این هم مثل شایعات گوی های گرم هنگام قرعه کشی لیگ قهرمانان، صرفا یک شایعه بی اساس است اما بله؛ قطعا VAR متعلق به رئال است: وینیسیوس(V)، آسنسیو(A) و راموس(R).

 

 

 

 

(V)وینیسیوس: برای این ستاره جوان برزیلی مهم نیست در تیم دوم رئال و دسته سوم اسپانیا بازی می کند یا در نوکمپ(ال کلاسیکو)، واندا متروپولیتانو(دربی مادرید) یا یک بازی حساس چمپیونزلیگی و جهنم یوهان کرویف آرنا برابر آژاکس.

واضح است که وینیسیوس هنوز جا برای بهتر شدن دارد و می تواند در برخی مواقع، تصمیمات بهتری در طول یک مسابقه هم بگیرد اما فراموش نکنیم که او تنها 18 سال دارد. در حال حاضر او در هر بازی یک مهره تعیین کننده برای رئال است. در ال کلاسیکو روی تک گل رئال موثر بود. در دربی یک پنالتی گرفت و روز گذشته نیز پاس گل اول رئال را به کریم بنزما داد. واقعا لوپتگی در مورد او چه فکر می کرد که به دسته سوم تبعیدش کرد؟

 

 

 

 

(A)آسنسیو: او بازیکنی است که سولاری باید به روزهای اوجش برمی گرداند؛ چرا که واقعا بازیکن خوبی است. گل او به آژاکس که حکم پیروزی رئال را امضا کرد، پایانی بود بر یکی از شب های بد رئال. شبی که تا دقیقه 88 توانسته بود با تساوی از یک جهنم فرار کند اما در نهایت با یک برد ارزشمند آنجا را ترک کرد. بردی که می تواند از حالا حکم صعود رئال به دور بعدی باشد. آسنسیو نشان داد که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت، به روزهای خوبش برگشته و کسی حق ندارد او را نادیده بگیرد. اینکه رئال همچنان می تواند روی جواهر مایورکایی اش حساب باز کند.

 

 

 

 

(R)راموس: رئال با این راموس و کیفیتی که دارد، می تواند امسال هم به هر آنچه که می خواهد برسد. مهم نیست روز خوب رئال است یا بد، راموس همیشه حاضر است. وقتی جوانان آژاکس بی رحمانه به دروازه رئال حمله می کردند، یک نفر بود که اجازه نمی داد ترس بر بازیکنان غلبه کند. بله، کاپیتان راموس. شاید تنها اشتباه شب گذشته او اعترافش به عمدی گرفتن کارت زردش بود. هرچند سپس او چنین چیزی را تکذیب کرد اما ممکن است منجر به دو جلسه محرومیت برایش شود.

بله؛ همینجا بنویسید که VAR متعلق به رئال مادرید است.

نظر شما