شناسهٔ خبر: 31171182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در جلسه وزیر ورزش با مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه مطرح شد؛

نگاه ویژه وزیر ورزش به مسایل ورزشی کرمانشاه/ برپایی کمپ اردوهای تیم ملی، مسابقات داخلی و بین المللی در استان کرمانشاه

نماینده مردم قصر شیرین گفت: طبق گفته ی وزیر ورزش قرار شد به علت برخورداری کرمانشاه از شرایط هوایی مطلوب بهاری، برای برپایی کمپ اردو های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین المللی شرایط مهیا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «فرهاد تجری» عضو کمیسیون اصل نود در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص "جلسه با وزیر ورزش و جوانان" گفت: جلسات سالیانه و جلسات خاصی در مناطق خاص و محروم با تدبیر وزیر ورزش و جوانان که نیاز به حضور فدراسیون ها برای تصمیم گیری دارد برگزار می شود.

او ادامه داد: در جلسه ی قبل که حدود یک و ماهُ و نیم از زمان آن می گذرد و همراه با مجمع نمایندگان استان ها در خدمت آقای سلطانی فر بودیم ایشان گفتند که جلسه بعد را سعی  می‌کنیم در کرمانشاه برگزار کنیم آن هم بخاطر بحث زلزله زده بودن و شرایط در مناطق زلزله زده، امروز وعده ایشان محقق شد و به همراه روسای فدراسیون ها، به کرمانشاه آمدند تا حوزه های ورزشی استان کرمانشاه را ارزیابی کنند و شرایط را برای تقویت سازه های ورزشی و استعداد های ورزشی و برگزاری مسابقات در این فضا مهیا کنند. 

نماینده قصر شیرین مطرح کرد: طبق فرموده وزیر ورزش قرار شد به علت برخورداری کرمانشاه از شرایط هوایی مطلوب بهاری، برای برپایی کمپ اردو های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین المللی شرایط مهیا شود. در این جلسه و دیدار فدراسیون ها بیشتر با مشکلات و پتانسیل های استان آشنا شدند و قرار شد هم از جهت امکان استفاده از ظرفیت های استان و هم تقویت زیرساخت ها و کمک به ورزش  شرایطی ایجاد شود.

تجری بیان داشت: ورزیر محترم ورزش تاکید بر کمک به زیر ساخت های  منطقه و توجه به مسایل داشتند و همینطور فدراسیون ها  برای کمک به رشته های مختلف ورزشی و  کمک به ظریفت ها نگاه ویژه ای داشتند.  قرار ش دبا آموزش نیروها و رشته های مختلف ورزشی، اقداماتی از این قبیل شکل گیرد.

او در خصوص اینکه چه افرادی در این جلسه حضور داشتند گفت: روسای فدراسیون های مختلف کشوری مانند فدراسیون فوتبال،  معاونین  وزارت خانه به صورت کل ، آقایان استاندار، بنده، مدیر ورزش استان، مدیر کل و مدیران محلی و اقای صالحی امیری در این جلسه حضور داشتند.

نظر شما