شناسهٔ خبر: 31171149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: چادرهای مسافرتی از اماکن عمومی به کمپینگ هدایت شود

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر آستارا از ستاد خدمات سفر این شهرستان خواست از برپایی چادرهای مسافرتی در اماکن و معابر پرتردد جلوگیری و آنها را به مکان های تعرف شده و کمپینگ ها هدایت کنند.

صاحب‌خبر -

حسن رستم زاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جدیت اعضای ستاد خدمات سفر در انجام وظایف محوله به خصوص در آستانه تعطیلات پایان سال ضروری است و شهرداری ها برای ساماندهی محل استقرار چادرهای مسافرتی اقدام کنند.
وی افزود: از دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر خواسته شده بنرهای خوش آمدگویی به مسافران و گردشگران را در محل های مصوب نصب و برگزاری برنامه های فرهنگی و جشن های نوروزی را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: مراکز درمانی و فوریت های پزشکی، بیمارستان ها و داروخانه ها برای خدمات رسانی در تعطیلات نوروزی آماده خواهند بود و جمعیت هلال احمر با همکاری شهرداری لوندویل و نیروی انتظامی، تیم راهنمایان نوروزی را در ورودی شهر لوندویل مستقر خواهد کرد.
رستم زاد بیان کرد: بانک ها و مسئولان واحدهای خدماتی نظیر نانوایی ها، تعمیرگاه ها برنامه کشیک نوروزی را در اختیار ستاد خدمات سفر قرار خواهند داد و دستگاه های عضو ستاد، گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه آن در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه خواهند کرد.
او بر ممانعت از پارک کامیون ها، تریلی ها و شستشوی آنها در خیابان ها و هدایت آنها به پایانه مربوطه و همچنین چاپ و نشر نقشه شهر و اماکن گردشگری و اقامتی آستارا برای هدایت مسافران و گردشگران تاکید کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز آن،با سالانه میزبانی چند میلیون مسافر و تردد 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7124 /6030

نظر شما