شناسهٔ خبر: 31171140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت عمر ضربه مهلکی به کل تیم وارد کرد

رییس فدراسیون امارات: کاری نکردم که عذر خواهی کنم

ریاست فدراسیون فوتبال امارات با پرهیز از عذرخواهی از مردم این کشور ابراز داشت که من به هیچ وجه قول قهرمانی به کسی نداده ام .

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات متحده عربی میزبان جام ملت های آسیا با توجه به تمام انتظاراتی که از این تیم می رفت نتوانست رضایت مردم این کشور را به دست بیاورد و در مرحله نیمه نهایی توسط قطر از دور مسابقات حذف شد.


 این در حالی است که این تیم در مرحله مقدماتی بازی های خوبی را به نمایش نگذاشت و تنها در دیدار مقابل استرالیا تا حدی توانستند بازی قابل قبولی را ارئه دهد .


پس از پایان جام ملت های آسیا از ریاست فدراسیون فوتبال امارات خواسته شد که از مردم عذر خواهی  کند و از سمت خود استعفا دهد که وی حاضر به انجام چنین کاری نشد.


وی در گفتگویی که در تلویزیون ابوظبی داشت ضمن امتناع از استعفا گفت:« من کاری نکردم که که بخواهم عذر خواهی کنم . ما به 90 در صد از برنامه های خودمان در این جام هم از لحاظ فوتبالی و اجرایی رسیده ایم .»


وی در ادامه افزود:« ما همچنین صاحب لیگ بسیار خوبی هستیم ضمن اینکه از ورزشگاه های بسیار مجهزی بهره می بریم.»


وی در پاسخ به این سوال که "آیا رفتن به جام جهانی و قهرمانی در جام ملت ها در برنامه های شما جایی نداشت اظهار" کرد:« خیر، در واقع این هدفی نبود که ما از قبل برای خودمان تعیین کرده باشیم.


البته به دنبال صعود به فینال بودیم  و این در شرایطی است که هیچ کسی شاید تصور نمی کرد ما از گروهمان صعود کنیم.


ولی این راهم در نظر داشته باشید که در فوتبال نمی شود چیزی را از قبل پیش بینی کرد . اما رسیدن به نیمه نهایی هم افتخار بزرگی بود که نباید به سادگی از آن گذر کنیم .» 


وی در خصوص تیم قهرمان هم می گوید:« انصافا قطر تیم بسیار شایسته ای بود و مستحق قهرمانی به شمار می رفت.»


مروان به غلیطه در ارتباط  با جام ملت های دوره گذشته هم می گوید:« ما در دوره گذشته  موفق به کسب دو عنوان آقای گلی آسیا توسط  "حسن الحیدوس "و بهترین بازیکن جام توسط "عمرعبدالرحمن" شدیم و این ها همه در دوران من به وقوع پیوست و اتفاقا یکی از دلایل عدم نتیجه گیری ما در این تورنمنت همین غیبت عمرعبدالرحمن بود که در بدترین زمان ممکن قادر به همراهی نشد و کل تیم از این بابت ضربه مهلکی متحمل شدند.»


 رییس فدراسیون امارات در باره قرار داد با زاکه رونی خاطر نشان کرد:«  زاکه رونی توسط یک گروه فنی متشکل از کارشناسان این حوزه از میان  چند تن از اسامی که برای این پست در نظر گرفته بودیم انتخاب و بعد از انتخاب او هم این گروه منحل شد.»


وی در پایان هم گفت:« اگر بنا بود که من بخواهم که قول قهرمانی در جام ملت های آسیا را بدهم هرگز خودم را برای این پست کاندید نمی کردم.  البته این را هم بگویم  که وقتی ما با زاکه رونی قرار داد بستیم به او گفتم ما یک تیم بسیار واحد و یکدستی داریم اما رسانه ها با حملات بی رحمانه اشان انسجام تیم را از بین بردند.»


 گفتنی است تیم فوتبال قطر در آخرین دیدار این تیم ، در یک دیدار حیثیتی بازی را به قطر رقیب دیرینه اشان واگذار کرد و مردم این کشور با پرتاب کردن اشیا و کفش، اعتراض خودشان را نسبت به عملکرد ملی نشان دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما