شناسهٔ خبر: 31171116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین درباره ارزیابی اش از انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: باید ابتدا مربی را به صورت موقت بالای سر تیم ملی بگذاریم که بازی های باشگاهی را با حضور در ورزشگاه ها تماشا کند و ایده های خود را به سرمربی بعدی انتقال دهد. جواد نکونام پیش از این در تیم ملی کار کرده است و فکر می کنم اگر او را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کنند کار قشنگی است.

او درباره اینکه آیا سرمربی بعدی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی، گفت: به نظر من برای تیم ملی ایران مربی خارجی بهتر است.

خوردبین درباره ارزیابی اش از عملکرد کارلوس کی روش در فوتبال ایران اظهار داشت: کی روش در فوتبال ایران کارنامه خاصی نداشت و اگر حاشیه هایش را کنار می گذاشت بهتر بود.

سرپرست اسبق پرسپولیس درباره حواشی دیدار این تیم با فولاد خوزستان گفت: صد درصد اگر من سرپرست پرسپولیس بودم اجازه نمی دادم چنین اتفاق هایی رخ بدهد. البته مشکلاتی که در ورزشگاه غدیر بوده سبب شده است بازیکنان به اجبار وارد زمین شوند و بازی کنند.

خوردبین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم و اینکه آیا موافق حضور برانکو در تیم ملی است یا خیر، توضیح داد: پرسپولیس صد درصد قهرمان لیگ می شود و به نظر من بهترین جا برای برانکو همین تیم است. بهتر است جای برانکو مربی دیگری برای تیم ملی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید

پنجعلی: انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اشتباه است

مرفاوی: بیانیه‌ها هواداران را به جان هم می‌اندازد/ دنبال مربی بیکار برای تیم ملی نباشیم

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

انتهای پیام/

اظهارات خوردبین درباره عملکرد کی روش

نظر شما