شناسهٔ خبر: 31171095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه «گام دوم انقلاب» به سبک زندگی توجه ویژه ای دارد

همدان- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در بیانیه راهبردی و مهم رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب» بر سبک زندگی توجه ویژه ای شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور روز پنجشنبه در آیین جشن 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: پس از صدور بیانیه «گام دوم انقلاب» باید گام دیگری برای جبران کمبود در حوزه های ناموفق تا مرحله دستیابی به موفقیت برداشته شود.
وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت‌های داخلی و خارجی در تداوم مسیر انقلاب بیان کرد: وحدت به عنوان یکی از مهمترین فرصت‌های داخلی از منظر امام راحل، رمز پیروزی انقلاب است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: وحدت در عرصه ملی باید با تعریف هویت عمومی شکل گیرد و همه افتخارهای ملی برجسته شود.
حجت الاسلام فاطمی پور، استقلال را از شعارهای اولیه و مهم انقلاب دانست و گفت: باید قدردان امنیت حاکم در کشور بود و اهمیت آن را اطلاع رسانی کرد.
وی آزادی، عدالت، توسعه، تحول انقلابی و تحقق برنامه‌های اسلام را از دیگر فرصت‌های مورد تأکید و نیازمند توجه برشمرد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تمدن سازی، بیداری اسلامی، صدور انقلاب و امکان الگودهی به جهان از جمله مولفه های مورد تاکید در پیام رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام فاطمی پور ادامه داد: رهبری فرزانه انقلاب بر هنر، موسیقی و تئاتر فاخر تاکید دارند اما باید همه اینها دارای چارچوب و خط کشی باشد تا منجر به اسلام زدایی نشود.
وی تأکید کرد: تجددگرایی افراطی، تحجر، فساد اداری و اجتماعی و تغییر جهت‌های انقلاب، تفرقه، غرب زدگی و مات و مبهوت بودن در برابر غرب، دیگر تهدیدهای انقلاب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هستند که لازم است در آغاز پنجمین دهه انقلاب مورد تأکید و بررسی قرار گیرند.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هفته جاری در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در 7 فصل تبیین کردند.
7526/2090

نظر شما