شناسهٔ خبر: 31171034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در حاشیه یازدهمین جشنواره جوان سرباز؛

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا: سربازان در ارتقاء نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان در ارتقا نیروی دفاعی نیرو‌های مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند، گفت: سربازی فضای خوبی برای کسب تجربه است.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در حاشیه یازدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که میزبان یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) باشد که با تدبیر ستاد کل نیرو‌های مسلح هر ساله برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تکریم جایگاه امر مقدس سربازی و در ۱۰ محور برای انتخاب سربازان نمونه برگزار شده است.

امیر هادیان گفت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است نام جشنواره به چهل سال استمرار و مهارت آموزی مزین شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در استفاده مفید سربازان و نیرو‌های مسلح از امر سربازی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر انقلاب در راستای مهارت آموزی و آشنایی سربازان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و البته آموزش‌های مفید برنامه‌های ویژه‌ای طراحی و اجرا شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: این جشنواره به صورت مجزا در یگان‌های نیرو برگزار شده و امروز منتخبین نیرو به عنوان الگو در سطح ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی معرفی شدند.

وی ادامه داد: این جشنواره نشان می‌دهد که جوانان در دوران سربازی در بستری که در نیرو‌های مسلح فراهم است می‌توانند استعداد‌های خود را به بروز و ظهور برسانند.

امیر هادیان در پایان خاطر نشان کرد: جوانانی که سربازی نیامدند بدانند که دوران سربازی فضای بسیار خوبی برای کسب تجربه است که بعد از پایان دوران سربازی برای آن‌ها مفید است.
 
انتهای پیام/

نظر شما