شناسهٔ خبر: 31171017 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا قدیمی | لینک خبر

امضای تفاهمنامه شرکت توسعه گردشگری با اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی ایران و آلمان در نظر دارد تا با شرکت توسعه گردشگری و جهانگردی ایران تفاهمنامه همکاری در زمینه گردشگری امضا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار میراث آریا، در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که تا روز 26 بهمن ماه ادامه دارد اعضای اتاق بازرگانی ایران و آلمان نشستی را در بخش VIP سالن 35 با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری و جهانگردی برگزار کردند در این نشست سید عبدالرضا الجزایری عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان گفت: در اتاق بازرگانی یک کمیسیون صنعت و تجارت داریم که در زیرمجموعه این کمیسیون کارگروه گردشگری نیز وجود دارد و در نظر داریم تا با شرکت توسعه گردشگری در حوزه ورود گردشگران تجاری و سرمایه گذاران فعالیت کنیم به همین منظور درخواست همکاری داریم.

وی ادامه داد: برای ما بسیار جالب بود که برپایی  نمایشگاه گردشگری تنها در چهار روز بدون امکانات و نیروی زیاد برپا شده است و این نشان می دهد که مسئولان نمایشگاه توانایی های بالایی در این زمینه دارند.

مجید مهدوی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری نیز در این نشست گفت: در اوایل هفته آینده درباره مفاد این تفاهمنامه مذاکره خواهیم کرد تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر همکاری کنیم. شرکت توسعه گردشگری ایران بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی است و قطعا می تواند از ظرفیت اتاق بازرگانی ایران و آلمان استفاده کند.

نظر شما