شناسهٔ خبر: 31170979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازی نابرابر در قالب یک مدیر و ۲ تیم لیگ برتری/ تاکتیک روحی روانی تبریزی‌ها قبل از دیدار با استقلال

باشگاه ماشین سازی که مالک مشترک با تراکتورسازی دارد در حساس‌ترین دیدار آبی‌ها نامه‌ای را منتشر و حضور شجاعیان در استقلال را کاملا غیر قانونی بیان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتقال داریوش شجاعیان از باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) به باشگاه استقلال در حالی صورت گرفت که همچنان آخرین چک آبی پوشان بابت این انتقال پاس نشده تا جایی که ماشین سازی هم در اقدامی در حساس‌ترین بازی استقلالی‌ها آن هم مقابل تراکتورسازی بیانیه‌ای را برای بازگشت این بازیکن به تیمشان صادر کنند.

باشگاه ماشین سازی که مالک مشترک با تراکتورسازی دارد در حساس‌ترین دیدار آبی‌ها نامه‌ای را منتشر و حضور شجاعیان در استقلال را کاملا غیر قانونی بیان کرده است.

باشگاه ماشین سازی تبریز که با تراکتوری‌ها مالکی مشترک دارد تصمیم بر این گرفته تا ابتدا بازیکن خود را در این آستانه دیدار حساس فردای آبی‌ها برابر تراکتورسازی پس بگیرد و به نوعی شوک بزرگی به استقلالی‌های پایتخت وارد کند تا آبی‌ها چک‌های بی محل را برای جذب بازیکن ارائه ندهند درست همانند باشگاه ذوب آهن که این روز‌ها با در دست داشتن چک‌های برگشتی استقلالی‌ها به دنبال نقد کردن آن بابت انتقال مرتضی تبریزی است.

مدیران باشگاه ماشین سازی در نامه‌ای که انتشار دادند به شجاعیان مهلت سه روزه دادند تا به تیم سابقش بازگردد و از طرفی این نامه کار را برای آبی پوشان سخت می‌کند چرا که در صورت استفاده این بازیکن در ترکیب آبی‌ها برابر تراکتورسازی احتمال دارد در آینده تبعات سنگینی برای شفر و تیمش داشته باشد.

البته با اتمام نقل و انتقالات بازگشت این بازیکن به تبریز غیر ممکن است چرا که زمان انتقال بازیکن‌ها هم به پایان رسیده مگر اینکه بند‌های موجود در قرارداد سه جانبه میان مدیران استقلال، ماشین سازی و شجاعیان در گذشته به نحوی باشد که این بازیکن بتواند به تیم سابقش بدون، چون و چرایی بازگردد.

در تاریخ ۹۶/۳/۲۸ طبق توافق سه جانبه بین باشگاه استقلال و گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) و داریوش شجاعیان در محل دفتر باشگاه استقلال در تهران منعقد گردید قرار بر این شده که هر کدام از چک‌های تحویلی در موعد مقرر پاس نشود، بازیکن باید به باشگاه اول خود برگردد و اکنون هم با انتشار این بیانیه نوبت به آن رسیده که شجاعیان به تیم سابقش برگردد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه ماشین سازی بر علیه استقلال + سند

خرید‌های بی‌پشتوانه استقلال دردسرساز می‌شوند

انتهای پیام/

نظر شما