شناسهٔ خبر: 31170889 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

65 هزار دانش آموز خوی در کلاس های چند پایه تحصیل می کنند

به گزارش ایرنا، لطف الله حسین علیزاده روز پنجشنبه در آیین جشن انقلاب که توسط مدیریت دبیرستان شهیدچمران خوی و در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان برگزار شد، با

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، لطف الله حسین علیزاده روز پنجشنبه در آیین جشن انقلاب که توسط مدیریت دبیرستان شهیدچمران خوی و در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان برگزار شد، با اشاره به کمبود فضای آموزشی، افزود: 110 هزار و 394 مترمربع زمین از سوی خیران برای احداث مدرسه در این شهرستان اهدا شده است.
وی اضافه کرد: خیران خوی سال هاست در امر مدرسه سازی در سطح استان مقام برتر را دارند و در حال حاضر 13 باب مدرسه با 150 کلاس توسط خیران این شهرستان در حال احداث است.
وی با تاکید بر اینکه آینده این نظام اسلامی در دستان دانش آموزان است، ابراز امیدواری کرد تا این قشر در امر تحصیل و تهذیب موفق تر از گذشته عمل کنند و موجب تحول و پیشرفت کشور شوند.
وی همچنین چهل سالگی انقلاب را دوران پختگی این نظام عنوان کرد و افزود: این انقلاب با حمایت حضرت بقیه الله (ع) به اینجا رسیده است و انشالله جشن 400 سالگی سال این انقلاب به کوری چشم دشمنان توسط آیندگان برگزار خواهد شد.
«حسین علیزاده» حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب عنوان کرد و گفت: این درخت تنومند و 40 ساله انقلاب، ثمره خون هزاران شهیدی است که باعث محکم شدن ریشه آن شدند.
«امیرمختار لایموت» مدیردبیرستان شهید چمران نیز در این آیین گفت: این دبیرستان دارای دانش آموزانی نمونه است و 80 درصد آنان امروز مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی اضافه کرد: در دبیرستان چمران 580 نفر دانش آموزان دبیرستان دوره اول مشغول فعالیت بوده و از این تعداد 420 نفرشان دارای رتبه های اول تا سوم هستند.
به گزارش ایرنا، خیران خوی تاکنون 78 مدرسه با 354 کلاس در این شهرستان احداث کرده اند.
8135/3072
انتهای پیام

نظر شما