شناسهٔ خبر: 31170696 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ژاله فرامرزیان: نیاز به مدیریت جدی منابع مالی توسط فدراسیون‌ ها در سال ۹۸ داریم؛ به ۳۷ فدراسیون بودجه کامل داده‌ایم

مهدی تاج الدینی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان می گوید به ۳۷ فدراسیون ۱۰۰ درصد و به بقیه حدود ۹۰ درصد پرداختی داشته‌ایم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ژاله فرامرزیان در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی در قصر شیرین اظهار داشت:

تا کنون بیش از 90 درصد فدراسیون های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده اند و فقط دو فدراسیون در این خصوص باقی مانده اند که باید آنها هم تا پایان سال کار اتوماسیون اداری را انجام دهند، چرا که در غیر این صورت سال آینده امکان پرداخت به آنها وجود ندارد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی افزود:

در خصوص حسابداری تعهدی مالی برخط مشترک بررسی های لازم انجام شده و تا هفته آینده چند نرم افزار به فدراسیون ها معرفی می شود تا بتوانند قبل از پایان سال آن را نصب و راه‌اندازی کنند تا از شروع سال آینده سیستم واحد داشته باشیم و کمک به شفافیت و حسابرسی راحت تر صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:

اخذ شناسه ملی برای هیئت های ورزشی کمک می کند که سال آینده کمک ها و پرداخت ها مستقیم و با شاخص مشخص به هیات های ورزشی در استان ها انجام شود و به همان نسبت ارزیابی و نظارت داشته باشیم.

فرامرزیان گفت:

با توجه به شرایط خاص در کشور تا امروز 77 درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شدل و 67 درصد دریافتی داشتیم اما به 37 فدراسیون 100 درصد و به بقیه حدود 90 درصد پرداختی داشتیم. برای سال آینده نیاز به مدیریت جدی منابع توسط فدراسیون های ورزشی داریم.

وی در پایان عنوان کرد:

برای افزایش اماکن ورزشی بخصوص زمین های چمن مصنوعی در استان کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری را داریم و بخصوص در روستاهای استان کرمانشاه باید کارهای جدی تر انجام دهیم.

نظر شما